Diskuze
Velké srovnání prostornosti aut: Velikost vždy nerozhoduje
Děkujeme za pochopení.
J42o35s34e44f 96N92á23h23l74o29v10s32k49ý
Nechápu, jak může být Volkswagen Tiguan Allspace hodnocený hůře než Volkswagen Tiguan. Ten je o více než 20 cm kratší, takže prostoru pro nohy v zadní řadě sedadel je podstatně méně.
V84i70l17é32m 48P52ř82í76h21o26d92a
Ten první obrázek mne fakt pobavil. Srovnání kompaktních vozidel I30 Fastback, BMW 1 a Octavia COMBI... ano, zcela porovnatelné
M36a57r47t24i46n 91K60a55r33á41s24e85k
Sorry jako, ale kombinace rozměrů A a D je postavena na hlavu a zvýhodňuje hlavně to, že auto má hodně nastavitelné sedadlo ...
P72e94t58r 38H94á93j85e31k
Když už si dali práci s měřením, mohli ukázat tabulku kde by kromě indexu byly i naměřené hodnoty. Pro někoho je důležitá šířka (např. na zadních sedadlech), pro někoho místo na kolena...
Zajímavý údaj by byl také poměr vnitřního prostoru k vnějším rozměrům.
Ale to možná u nějakého "PremiumSuperPlus" článku.
M79i83r81o53s68l12a19v 88S53t19e89i30n18e40r
Moje zkušenost: prostor sám je podružný, jeho rozdělení však kritické. Především příliš nízké sezení, příliš úzký vstup na přední sedadla, příliš nízký oblouk střechy nad vstupními dveřmi vadí. 30 cm široké sedadlo vzadu uprostřed je nesmysl. To je už lepší nesymetricky dělená zadní lavice.
J51a74n 92P54š44e81n71i11č24k50a
Kolik minus bodu je stredovy tunel urostred vzadu?
Jakou vahu ma napr. sirka v loktech oproti prostoru nad hlavou?
Kde je vysvetleni co znamena * u nekterych vozu?
A kde jsou ke stazeni vysledky mereni, tak aby byla kontrola?
suma sumarum, jeste ze je to premium na vyzkouseni zdarma.
J34i85ř73í 82S84c68h81w98a39c32h
vysvětlení * tam je = verze se střešním oknem
M18i95c24h27a65l 73J61a54r41o10š
To jste prolezli s krejčovským metrem 400 aut?
No dobře, aspoň vím, co to je to prémium členství...
O10d72s71t91r42a96n62ě25n31ý 44U30ž50i85v13a65t81e12l
O16d16s78t66r43a28n96ě40n54ý 74U81ž38i10v71a50t84e65l
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...