náhledy
Alfa Romeo začíná novou éru, chce být globální sexbombou mezi prémiovými značkami.
Autor: Alfa Romeo
Jízdními výkony je jí už teď. Stelvio, první SUV značky v její 107leté historii, je živočišné jak jen alfy umí být. Vyzkoušeli jsme ho jako první z Česka a rovnou v klikatých stoupáních národního parku Stelvio.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Italové po letech odolávání a zdlouhavého vývoje vypouštějí do provozu SUV s obrovskými ambicemi.
Autor: Alfa Romeo
Kabina je velmi prostorná a zařízená stylově, jak to umí jen Italové. Dovnitř pozvou nízké prahy, díky kterým se dobře nastupuje.
Autor: Alfa Romeo
Jízdním projevem uhrane i toho, kdo nenávidí SUV.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Standardem stelvia je automatická osmistupňová převodovka od ZF, od stejného dodavatele berou automaty Maserati, BMW nebo Jaguar.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Auta na nové platformě Giorgio vracející Alfě motor podélně a pohon zadních (a všech) kol mají přes sedmdesát procent komponent původem z Itálie.
Autor: Alfa Romeo
Famózní je řízení, rychlé, přesné a citlivé. V krajních polohách rejdu hliníkové závěsy přední nápravy kolo pevně vedou a dávají řidiči dokonalou kontrolu a zpětnou vazbu.
Autor: Alfa Romeo
Alfa se zaklíná dokonalým rozložením hmotnosti mezi nápravy.
Autor: Alfa Romeo
Pomáhá si v tom použitím moderních materiálů. Z hliníku jsou motory, ale také ramena náprav, komponenty brzd, panely dveří, blatníky, kapota a víko kufru. Kardan je dokonce z karbonu.
Autor: Alfa Romeo
Stelvio dorazí na český trh v půlce dubna, zatím je známá cena speciální zaváděcí edice s 280koňovým benzinovým motorem, ta stojí 1 460 000 korun.
Autor: Alfa Romeo
Stelvio je 468 centimetrů dlouhé.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Má přes 1,6 tuny a je to pořádně hmotné auto, ale po prvních metrech jako by ta kila a centimetry stelvio nechalo na startu a jede s ohromující lehkostí.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Auta na nové platformě Giorgio vracející Alfě motor podélně a pohon zadních (a všech) kol mají přes sedmdesát procent komponent původem z Itálie.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
V případě potřeby však mezinápravová elektronicky řízená lamelová spojka (dodává jí Magna Steyr) umí poslat na přední kola až polovinu točivého momentu.
Autor: Alfa Romeo
V krajních polohách rejdu hliníkové závěsy přední nápravy kolo pevně vedou a dávají řidiči dokonalou kontrolu a zpětnou vazbu.
Autor: Alfa Romeo
Kardan je dokonce z karbonu.
Autor: Alfa Romeo
Stelvio je postavené na stejné moderní technice jako sedan Giulia. Jsou velmi blízkými dvojčaty. Stelvio je tak vlastně hatchback giulie na zvýšeném podvozku a s vyšší střechou.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Stelvio
Autor: Alfa Romeo