náhledy
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Motor Journal
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Motor Journal
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Motor Journal
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
Testování Disku v zimních podmínkách
Autor: Archiv Karla Jaroše
Testování Disku v zimních podmínkách
Autor: Archiv Karla Jaroše
Snímek z propagačního materiálu Disku. Celkem se prodalo do šedesáti aut.
Autor: Archiv Karla Jaroše
Zbrojovka byla zřejmě první na světě, kdo zkonstruoval čtyřválcový dvoudobý motor.
Autor: Archiv Karla Jaroše
Dědeček konstruktéra Karla Jaroše s Diskem jezdil ještě na konci 20. let. Na snímku je za volantem, vedle něj sedí Jarošův otec.
Autor: Archiv Karla Jaroše
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
První sériová „zetka“ ožila. Brněnský Disk jezdí bez převodovky.
Autor: Jan Páleník
„Řadí se“ pákou na palubní desce. Funkci spojky supluje třecí pohon, auto má pouze odlehčovací pedál
Autor: Jan Páleník
„Řadí se“ pákou na palubní desce. Funkci spojky supluje třecí pohon, auto má pouze odlehčovací pedál
Autor: Jan Páleník
Litrový dvoudobý čtyřválec má svíčky na boku. Konstruktér nezapřel své letecké vzdělání.
Autor: Jan Páleník
Litrový dvoudobý čtyřválec má svíčky na boku. Konstruktér nezapřel své letecké vzdělání.
Autor: Jan Páleník
Detail třecího pohonu vozu. Disk vlevo je setrvačník motoru, který sílu přenáší na kotouč vpravo, ten je řetězem spojen se zadními koly. Neutrál je uprostřed.
Autor: Jan Páleník
Detail třecího pohonu vozu. Disk vlevo je setrvačník motoru, který sílu přenáší na kotouč vpravo, ten je řetězem spojen se zadními koly. Neutrál je uprostřed.
Autor: Jan Páleník