Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ženeva po válce viděla kultovní vozy i hledání designéra pro favorita

V neděli končí už 79. ročník autosalonu v Ženevě. Za posledních 50 let se na nejzápadnějším konci Švýcarska představily světu největší ikony poválečného automobilismu: Fiat 600, Jaguar E-type, Renault 16, VW Polo, Fiat Panda, Renault Scénic nebo třeba Ford Focus. A v Ženevě se v roce 1983 se škodováci dohodli s Bertonem, že jim namaluje favorita.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bajus

17. 3. 2009 20:19
C6

C6 je nádherné auto, bohužel nedoceněné

0 0
možnosti
JH

iuos

15. 3. 2009 14:25
hmm

fiat x 1/9 R^R^R^

0 0
možnosti

rabul

15. 3. 2009 14:00
dodatek

a v roce 1983 musel bertone dostat hodne mizerny honorar, kdyz z toho vznikla takova zruda jako skoda favorit! asi ho platili v rublech ......

0 0
možnosti
F

Flynn

15. 3. 2009 20:09
Re: dodatek

chlapce, on to puvodne myslel mnohem lepe, ale technologicky v te dobe v MB nebyli schopni napr. vyrobit oble svitilny. Jinak jak nedavno bylo v Zapomenutych projektech, tak na poc. 70. let jsme mohli vyrabet naprosto super auto, kteremu by Golfy a Fisesty a Corsy nesahaly ani po rafky. Ale souzi rozhodli jinak...

0 0
možnosti

rabul

15. 3. 2009 13:59
trochu vedle

zajimalo by mne, co jsou ty nudy na 4 kolech jmenem vw polo, ford focus nebo renault scenic za kultovni vozy? za 30 let po nich ani pes nestekne!

0 0
možnosti
F

Flynn

15. 3. 2009 20:11
Re: trochu vedle

a na co stekas Ty? Na 105?

0 0
možnosti

moopy2

15. 3. 2009 13:48
hm..

tak zatím co v roce 71 italové předváděli Lambo, my se tu sotva plazili v MBéčkách

0 0
možnosti

kluboš

15. 3. 2009 16:44
Re: hm..

noo, zatimco vetsina italu jezdila v tech lambech .....

0 0
možnosti

inter

15. 3. 2009 9:14
Ford Focus

Zajímavý článek, ale autor opomněl, že řadu kultovních a často mnohem kvalitnějších vozů představili japonští výrobci.  Ti také v nižší střední třídě používali víceprvkovou zadní nápravu v době, kdy evropští výrobci netušili, o co jde. 

0 0
možnosti
F

Flynn

15. 3. 2009 20:11
Re: Ford Focus

Jo, a wankela Mazda opustila docela nedavno, jestli se nemylim...

0 0
možnosti

řidič

14. 3. 2009 23:30
Renault 16

Máme ho dodnes a pořád věrně slouží. Renault 16  R^VVVR^

       

0 0
možnosti
T

pepan

15. 3. 2009 12:38
Re: Renault 16

v devadesatem tretim jsem se ho po mnoha letech skvele sluzby zbavil (oprava unavove zavady za 15tis, na 22 let starem aute me prisla prilis draha) Dodnes si to vycitam, a mel bych nadherneho veterana s kralovskym svezenim. Ta mekkost sedacek a torzniho pruzeni byla vynikajici. Koncepcene neprekonane auto, jehoz vlastnosti se nedarilo napodobit ani na prelomu stoleti. Je usmevne jak treba ve skodovce vymysleli "revolucniho" favorita, kdyz tohle vsechno uz v evrope vice jak 20 let fungovalo.

0 0
možnosti

Mates

14. 3. 2009 20:05
Ford Mondeo

Ford Monedo se vyrábí ve třetí generaci,ne ve čtvrté.

0 0
možnosti
JH

iuos

14. 3. 2009 21:42
hmm

myslím, že pravdu nemáte ani jeden

http://mondeo.fordclubs.org/

0 0
možnosti

Kozan

14. 3. 2009 11:27
Už v obecné škole

nás učili, že názvy se píší velkými písmeny! Takže pro favorita čeho hledali designéra? Nebo že by se to auto Favorit jmenovalo?

0 0
možnosti
MO

mysack

14. 3. 2009 23:30
Re: Už v obecné škole

Názvy automobilů se píší vždy s počátečním malým písmenem.

0 0
možnosti
MG

Serf

14. 3. 2009 8:53
OK

Celkem OK clanek, uvital bych vice infa o starsich modelech event. fotky. Nektera infa jsou ale usmevna a spise marketingova - no flame - ale jedno vyjmu za vsechna: Focus a jeho prvni generace, revoluce v kvalite. Akorat na pozink hosi trochu zapomneli.

Ale celkove clanek hodnotik kladne ;)R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...