náhledy
Mercedes přivezl elektrickou verzi snového supersportu SLS. Modrý krasavec s křídlovými vzhúru otevíranými dveřmi jede vložený závod elektromobilů.
Autor: Škoda
První den najely veterány přes sto kilometrů. V páteční královské etapě je čeká 350 kilometrů.
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally za sebou nemá závodní kariéru, je přebornicí v dálkových jízdách.
Autor: Škoda
Placatá škodovka patří k nejvzácnějším vozům ve startovním poli.
Autor: Škoda
Na kontrolních bodech je třeba zastavit a nechat si dát razítko nebo zapsat čas do jízdního výkazu.
Autor: Škoda
Na jízdách pravidelnosti se měří s přesností na desetinu sekundy. nechybí tedy profesionální výbava časoměřičů.
Autor: Škoda
Škoda 1000 MB Rally má pod zadní kapotou devadesátikoňový čtyřválec.
Autor: Škoda
Dvoumístná kabina je vyztužená bezpečnostním rámem, nechybí anatomické závodní sedačky.
Autor: Škoda
Největším oříškem je neuvařit brzdy. Brzdí se tedy motorem a když už je třeba šlápnout na prostřední pedál, musíte na něj dupnout intenzivně, ale krátce.
Autor: Škoda
Za první hodně kopcovitou etapu napočítali mechanici Škody u závodního speciálu 1100 OHC spotřebu kolem osmnácti litrů. A to se nejede nijak ostře.
Autor: Škoda
Posádka s výškou nadd 180 centimetrů z auta pěkně čouhá.
Autor: Škoda
Jeden z nejkrásnějších citroënů všech dob. Slavné kupé SM z dob, kdy francouzská značka vlastnila Maserati. Právně od něj má vůz motor.
Autor: Škoda
Pohled pod kapotu je na veteránských závodech nezbytný. Stará auta vyžadují patřičnou péči.
Autor: Škoda
Volkswagen povytahoval ze svého muzea stejně jako další značky spoustu aut. Chybět tedy nemůže ani slavný mikrobus hippíků.
Autor: Škoda
Startovní číslo jedna vozí superdrahý, krásný Mercedes SSK.
Autor: Škoda
Autodědečci bojují s kopci statečně, jak pak v těch padácích brzdí je tajemstvím šoféra.
Autor: Škoda
Také BMW sáhlo do svého depozitáře.
Autor: Škoda
Škodovky šlapou jako hodinky, jen jsme zatím nezjistili, jak se v "embéčku" pouští speciální klakson...
Autor: Škoda
Abyste se za volant nízkého sporťáku vůbec poskládali, má vyndavací volant. Jako dnešní formule, akorát je o dost větší.
Autor: Škoda
Příprava před startem. Potřebujete stopky, propisku, propisku do zásoby a ideálně i kalkulačku.
Autor: Škoda
Na start se staví 160 veteránů a dalších padesát elektromobilů.
Autor: Škoda
Legendární "rudá svině", Mercedes 300 SEL 6.8 AMG. Ten řev který vydává se nedá popsat.
Autor: Škoda
Krasavec dnes už zapomkenuté značky Facel Vega.
Autor: Škoda
Veteráni povytahovaní z muzejí různých značek jsou v perfektním stavu.,
Autor: Škoda
Kdo bere závodění na přesnost vážně, nenechá nic náhodě. Spousta stopek připevněných na přístrojovce je k vidění na většině aut.
Autor: Škoda
Slavných gulwingů, křídlatých Mercedesů 300 SL je ve startovním poli hodně.
Autor: Škoda
Do závodu elektromobilů dorazil i prototyp Volkswagenu XL1. Auto s litrovou spotřebou se teprve chystá do výroby.
Autor: Škoda
Dorazily ale i stroje s patinou dobrodružství.
Autor: Škoda
Ten prach na překrásném bentleyi není z rakouských silnic. Pravděpodobně si ho dovezl z dvanáctitisícového závodu z Pekingu do Paříže, který dokončil minulý týden.
Autor: Škoda
Veteránský závod pravidelnosti Silvretta Classic
Autor: Škoda
Nechybí stylové oblečení.
Autor: Škoda
A samozřejmě stopky.
Autor: Škoda
Před závodem je třeba pečlivě projít itinerář. Doplnit poznámky, vykřičníky a propočítat mezičasy.
Autor: Škoda
V laminátové skořápce pověšené na prostorovém rámu moc místa pro posádku nezbylo.
Autor: Škoda