Diskuze
Rally autodědečků je adrenalin: generálka převodovky zabrala 4,5 hodiny
Děkujeme za pochopení.
M28a23r45t13i38n 76V88o82k49o76u59n
proc proboha nemaji nejake poradne celovky a sviti si tam tou strasnou lampickou? to nechapu
J55a86n 74D15v80o82r84a35k
Není to náhodou Aix-les-Bains, pane Dvořáku?
M83a26r27t94i48n 96V87l93č12e63k
Na škodovce je to parádní práce a mechanik ,který se vyučil na těchto strojích Š 1000-130 převodovku zná nazpaměť a hlavně ten adrenalin při závodu vyhecuje všechny k výkonům. Zkuste rozebrat převodovku třeba z megana to je hlavolam Jinak kameny poloos se dělaly na vazelínu ,ale lepší je mikroténový sáček na čep a kámen namáčknout pak se neotáčí a krásně zapadne do klece diferenciálu .Jo to dříve byli auta -ted je to akorád o sponzorech a penězích ,dříve to bylo hlavně o nadšení a dřině .Ted ty auta jezdí skoro sama .Vysoký výkon nešika řidič a průser .Takováhle 1000 byla o umu a srdíčku řidiče-mechanika
J94a88n 68V56o90t22a82v16a
smekám nad mechaniky a smekám i nad sportovním duchem a duchem kolegiality.
V78ě64r72a 55F13o81l62t25ý27n56o53v64á
My pamětníci vzpomínáme i na sovětský film "Rallye Modrý průsmyk". Tam opravovali převodovku Moskviče na zemi v písku. To bylo drama.
L80u77d92v56í14k 34G95a53j16d55o21š36í54k
Jo jo. Tohle se dalo udělat celkem snadno i doma. V Mototechně běžně prodávali všechna kolečka, ložiska, kroužky... Jediné speciální nářadí co k tomu bylo potřeba byl trn na vystředění a seřízení spojky. Akorát se to fakt hodně blbě utěsňovalo, aby nekapal olej. Komplet nová převodovka stála něco kolem 5 000 Kčs a prodali vám jí přes pult (pokud jí tedy měli a vystáli jste si frontu).
Z dnešního pohledu naprosto neskutečné.
M26i70r13o34s65l66a32v 79S26i57n66d47e81l63a69r
Především k tomu jsou potřeba přípravky na seřízení kuželového soukolí stálého převodu. Naopak vystředění spojkové lamaely lze udělat pohodlně pomocí druhé (eventuelně se dala vytáhnout z převodovky) spojkové hřídele - ale to nemá se převodovkou nic společného, pokud se nerozebere spojka, dělat se to nemusí.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...