Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i79n31d70ř39i17c76h 36L73u22k59e96š 3739594503420

Tak nadrz neni mezi revmaplechama, ale pod sedadlem. Mezi revmaplechama je vpredu schovany karburator, vzduchovy filtr, civka a lekarna s naradim. A nevim o tom, ze by revmaplechy sly domontovst. Bud to byl typ 20 s nima a nebo typ 21 sport bez nich. Plech tam v podstate byl jiny, uzky, jenom pred tim karburatorem atd. A samozrejme sirsi riditka s hrazdou, chybely podlahy....

+27/0
doporučit
24.3.2019 1:08

R36a84d50e39k 65B63a96r82t54o24š 7854259864566

Tý vado, jako psát článek o Jawa 20 a nevědět, kde má nádrž, no to je fakt síla...

+23/0
doporučit
24.3.2019 7:00

H11o80n18z13a 68K72r80e65n88s18t58e13t25t41e64r 1723579719

20 měla plechy z fabriky a záměna na 21 byla více dílů, protože byly jiné i stupačky pedál brzdy atd.

Navíc typ 20/21 měl nádrž pod sedadlem. Mustang měl velkou mezi nohama. Takže znovu a lépe pánové.

+10/0
doporučit
24.3.2019 15:30

M16i70r21o70s41l58a45v 22K81a47š25p24a31r 3612497271201

S autorem se rozcházím v objemu nádrže, Jawa 05, 20 i 21 měly pětilitrovou nádrž, dobře si pamatuju že plná nádrž vyšla na 10 Kčs. Desetilitrovou nádrž měl snad Mustang.

+10/0
doporučit
24.3.2019 12:43

M78i88r69o90s77l61a70v 95M41e80d 3624476

Ještě k tomu fichtlovi (u nás se mu říkalo spíš kozel). Krom nesmyslů zmíněných níže (velikost a umístění nádrže atd.) bych nesouhlasil ani se zmínkou, že se musel nějak často seřizovat, ladit atd. Byl to velmi jednoduchý a spolehlivý stroj, jehož údržba nebyla nikterak složitá a zvládl ji snad každý (pokud nebyl naprostý lempl). Já měl "jednadvacítku" (bez revmaplechů a se širšími řídítky) a jediné co jsem občas musel udělat bylo vyčištění svíčky a trysky v karburátoru. Používal jsem kozla docela dlouho (a přede mnou ještě můj děda, po kterém jsem ho zdědil) a nikdy jsem s ním z hlediska spolehlivosti neměl problémy (a to jsem mu docela nakládal).

+6/0
doporučit
24.3.2019 9:38

T65o27m81á66š 24K18u25č44e40r48a 6589677554908

Typ 20 mam doma, ale ze by sli oddelat snadno revmaplechy teda nevim. Ja musel vymenit kříž se stupackami a brzsou + vymenit plech za karburatorem. Takže uplne snadná prestavba to nebyla. Nádrž byla u 5,20, 21 pod sedadlem na 5L. Nebyt fotek, nepoznal bych o jakem stroji se píše...

+5/0
doporučit
24.3.2019 16:30

J42a49n 73J86e96ž63e97k 3301845837865

Kromě toho nesmyslu s umístěním nádrže a možností domontovat revmaplechy, jak správně níže zmiňuje J. Lukeš, se mi moc nezdá ani věta: „Nepůvodní je pouze šedá barva na revmapleších a horním krytu světla,“ popisuje.

Mně se ta šedá zdá celkem původní nebo celkem věrně napodobující původní. To spíš ta červená je nějaká hóóódně naleštěná a na fotce č. 6 vypadá skoro jako metalíza.

+5/0
doporučit
24.3.2019 7:34

P79e38t18r 50K74o98n77v82i74č25n30ý 6439576161520

Starsi bracha si v 16 poridil oranzoveho fichtla 20 i s revmaplechama a plexistitem, po prvnim majiteli, luxusni stroj.

Mne bylo 13, pri prvni projizdce u baraku sem se vyklopil do prikopy. Uplna parada V

+3/0
doporučit
24.3.2019 12:06

Z33d82e79n40o 39K11o44t86y28z30a 8319545826972

povinná výbava - drátek a šroubovák zabodnutý mezi bovdenama................kdyby se ucpala tryska:-). Ty jo co já se na tom nadrandil.

+2/0
doporučit
24.3.2019 12:14

P49e44t41r 97B78e44r79á16n92e65k 7481790844800

Z národu kutilů ,se stal národ veteránistů

+2/0
doporučit
24.3.2019 8:00

R74a22d16i26m 80P53o39l24á50š54e53k 9856443509899

Pavel Kočí v článku je pěkný "odborník" na retro.;-D;-D

Když neví, že revmaplechy i "hlava" jawy neboli kryt světla byla v té šedé barvě ve výrobním provedení už z fabriky. A stejně tak kryt řetězu na zadním kole.

To bylo asi specifikum tehdejší socialistické výroby, tyhlety díly asi nechali u někoho dělat, protože v jejich vlastním stříkacím boxu by se jim asi už "nevešly" , ale současně bylo nad síly tehdejší výroby zajistit na finální montáž motorky ty odnímatelné díly ve stejné barvě jakou lakovali kapotu a přední blatník motorky. Tyhlety Jawy dělali, co si pamatuji, v onom červeném až oranžovém zářivém odstínu, potom v modrém a zeleném odstínu. Nějaké motorky jsem tuším viděl i v hnědém odstínu. Asi zrovna jak který rok dokázali sehnat barvy.

Naopak ta červená barva na motorce v galerii mně připadá jako nepůvodní. Ty barvy totiž byly klasické jednovrstvé nenáročné barevné emaily, zatímco motorka v galerii mně připadá, jako by ji někdo nechal přestříkat dvouvrstvým moderním automobilovým emailem , možná i metalízovaným. Vespod barevná vrstva, možná s tou metalízou a na tom krycí bezbarvý lak.

+1/0
doporučit
24.3.2019 12:22
Foto

R29i52c54h94a83r34d 80P87o44l78á71š72e26k 9884243900589

Měl jsem Jawu 23 Mustang, a těmito oplechovanými jsem pohrdal;-D;-D;-D

+1/0
doporučit
24.3.2019 11:44

P63e22t16r 24B15á73č39a 8685346935865

Nemam rad regulace a zakazy, ale tyhle smrady bych s klidnym srdcem zakazal a vystavoval je tak maximalne nekde na vystavisti.

0/−14
doporučit
24.3.2019 13:25

Najdete na iDNES.cz