Diskuse
Tajný tip horalů je Suzuki Ignis. Kde nic není, nemá se co kazit
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

M35i78r82o44s22l12a68v 58S45t33e86i97n38e36r
Proč zírat do dálek, máme i české vozy s vynikajícími vlastnostmi. Předevčírem jsem si z Německa přivezl nový Yeti 4x4 v černé perlové barvě, s pěknou výbavou (slovenská verze City) za výbornou cenu. Dvoulitr s 110 HP je opravdu výkonný, pohodlný, klima funguje dobře, spotřeba pod 6 litrů, na co nějaké Asiaty?
R36o63b70e25r47t 15V32i89l79i16m62o76v68s69k59ý
Akorát že to je pseudo4x4. Tam to funguje na "náhodném" spínaní pohonů, takže na horách k prdu.
J18i70ř55í 32V50a43l42a90c83h
No já mám 40roků starého Uvaza a problém někam vyjet nemám a to tu na valachoch máme dobré hrby
J33a20n 62S80v11o39b56o33d42a
Jen takový detail - proč to ti horalé tají? :)
L26u31k57á56š 75A30d34a12m44e98c
Kdo si může takovou plechovku pořídit? V čem je to lepší než Dacia? Tyhle pseudoauta by se do evropy vubec nemely tahat! Zakazal bych to!
M76i80c45h42a98e97l36a 62D41v74o86ř92á92k71o85v91á
A co internety? Ty byste nezakázal?
J37i52n50d88ř49i58c38h 44Š51k48o12p60e93k
Mám opačnou zkušenost, jako domácí auto bych ho nikdy nevzal.
Služebák - 4x2, najeto 150 000, 2. majitel a teď se dělala spojka, v servisu zjištěno, že již byla jednou dělána, takže 150 000 km = 3. spojka, inu držák (auto je bez tažného).
Díky úzkým kolům působí nestabilním dojmem, kufr nelze označit ani jako malý, spíše jako symbolický.......
Nebrat.
J34a97n 47H97a43v23l13i86n76a
vy mate za to, ze Fiat Panda je idealni RODINNY vuz? Tohle je auto na hory nebo pro par starsich lidi, kteri by si poridili treba Fabii...
A u sluzebniho auta se divit, ze se meni spojka, kdyz s tim jezdi kdekdo a nevite, co s tim delal prvni majitel.....zacnem vyjmenovavat ty "lepsi"znacky, ktere nevydrzi ani 100tis. bez vetsich oprav?
R62a82d73k76o 25S58ü54t33t37ö
Aby som to auto iba nehanil, tak ho aj pochvalim - spolahlivost je vyborna, ani po 100k km v nom nic nevrzga a neskripe, vsetko funguje ako ma. Pokial sa s tym jazdi po rovine a dochodcovskym stylom, nie je prolem podliezt spotrebou hranicu 6/100. To Vas ale uz predbiehaju aj HTP. Pokial sa zacne hladat dynamika popisovana v clanku, treba otackomer drzat minimalne na 4500 otacok, co ale zenie spotrebu prudko hore, nie je problem ani 10/100.
Jazdit s tym po terene by som sa asi trochu bal, pretoze podvozok je velmi jednoduchy, koleno vyfukoveho potrubie pod motorom si priam ziada poriadnu ranu od prekazky. Prave pre jazdu po horsich cestach je ale velmi velke plus celkom slusna svetlost, takze sa s tym dostanete dalej ako s Fabiou, Puntom ci inymi autami podobnej velkosti. Tejto discipline dobre napomaha hodne kratka jednotka, takze sa da ist takmer krokom. Problem je ale v tom, ze takymto sposobom je auto vyhradne iba 4x2 - zadok sa jednoducho nepripoji.
Uplnym pruserom je ale bezpecnost auta - EuroNCAP ho pre istotu netestovalo, nejake testy vykonali americania alebo australcania na jeho kopii pod menom Holden Cruze, resp. Subaru Justy.
O Ignise 1.5 4x4 som kedysi velmi vazne uvazoval, mal som aj objednavku nan, nastastie to ale nevyslo. A nelutujem. SX4 je podstatne lepsia volba...

R11a89d59k94o 75S67ü17t76t49ö
Cely clanok uuuplne zle !!! Iba zopar veci je spravnych.
Pohon zadnej napravy viskozovou spojkou Ignisu je parodia na 4x4, predok musi poriadne hrabat, az potom pride k pripojeniu zadnej napravy. Vysledny efekt - predok sedi zakopany na diferenciali a lahky zadok preklzuje ako na zigulaku. Takisto nie je pravda, ze ta spojka je spolahliva - ani jeden z Ignisov, ktory som skusal ju po 100k km nemal vporiadku. Plne funkcne boli na kuskoch s nabehom tak do 50 tisic km ale ani v tomto pripade pri rozbehu na snehu auto nezahrabalo vsetkymi 4 kolesami naraz. Ad motor - dynamika je OK tak do 90 (to da na dvojke), potom tomu chyba krutiaci moment. Takze zabudnite na jazdu 130 km/h po dialnici do kopca na patke. Jedina moznost, ako tych 130 udrzat je podradit do stvorky. Dovodom je skutocnost, ze motor ma maximalny krutiak az niekde okolo 4500 otacok a je to iba 118 Nm. Auto je nasledkom toho extremne citlive na zatazenie. Ked som v tom sam, ide to OK, ked su v tom dvaja, ide ako - tak, 2 dospeli, 2 deti plus plny kufor zavazadiel - koniec, aj HTP je rychlejsia, pokial to clovek nedrzi rucicku otackomera v cervenom poli. O komforte ani nehovorim - je to rebinak kombinovany s dostavnikom. Natriasa sa, skace, hopsa aj na najmensej nerovnosti. A jazdne vlastnosti ? Tragedia. Auto je lahucke, takze citi kazdy zavan vetra, riadenie je v oblasti stredu uplne tupe, elektricke servo je ale celkom pekna vec. V hranicnych podmienkach Ignis spolahlivo pada do nedotacaveho smyku, ktory je trochu problem vybat, pretoze po ubrati plynu uleti lahky zadok a z nedotacaveho je hned smyk pretacavy, co s kratkym rozvorom nevesti nic dobre. Konstrukteri sa ale dopustili aj dalsich chyb - mala vzdialenost pedalov od seba - X krat sa mi stalo, ze som sliapol naraz na plyn aj brzdu. Posed za volantom je ako tak, az na to, ze nie je kam opriet prave koleno. Uz po 20 - 30 km mi trpla prava noha. Ist s tym na dlhsiu trasu sa sice da, ale iba s maximalnym sebazapretim. Ignis skratka nie.
J93a59n 57H81a14v59l88i66n25a
s 1.3 v klidu 170 ve 4 lidech, pri 4000 ot. celkem znatelne zrychli....maly dablik, ma fakt odpich s 1.5 natrhnete pr...el i oktavkam...nevim, s cim jste jezdil, ja ho mam 6 let a bez vyse uvedenych problemu
Servis kola nepodceňujte. A naučte se šlapat, abyste si neničili řetěz
Nejvyšší čas vyrazit na kolo. Předtím ovšem přibrzděte v servisu. Něco zvládnete i sami, servis brzd a řazení ale nechte na odbornících. U moderních kol se přehazovačka dokonce seřizuje mobilem....
Autopaparazzi nachytal velkou elektrickou škodovku při tréninku s přívěsem
Škoda chystá na rok 2026 uvedení velkého sedmimístného SUV s bateriovým pohonem. Prototyp zcela nového modelu v nabídce nafotil známý automobilový paparazzi Stefan Baldauf při testech s tažením...
{NADPIS}

{POPISEK}
Všechna Františkova auta. Zesnulý papež jezdil také škodovkami a dacií
Papež František byl oceňovaný jako skromný a obyčejný člověk, přesto málokterý jiný nejvyšší zástupce katolické církve vyzkoušel tolik aut jako on. Během svého pontifikátu jezdil řadou aut, včetně...
První třídou bez křídel. Autobusy Hyundai nabídnou nevídaný luxus
Trasa z Hanoje do Ho Či Minovo Města měří bezmála 1 700 kilometrů. Na jeden zátah ji za volantem osobáku zkrátka sami nedáte. Přesto můžete do cíle dorazit včas a fit. Když se svezete linkovým spacím...
{NADPIS}

{POPISEK}
Veterány déšť nezastavil. Rally Praha revival zavítá i do Německa
Čtrnáctý ročník tradiční veteránské Rallye Praha Revival opět odstartoval, tentokrát z metropole skrápěné deštěm. Slavnostní start se uskutečnil na Velký pátek na náměstí Jana Palacha před Rudolfinem...
Všechna Františkova auta. Zesnulý papež jezdil také škodovkami a dacií
Papež František byl oceňovaný jako skromný a obyčejný člověk, přesto málokterý jiný nejvyšší zástupce katolické církve vyzkoušel tolik aut jako on. Během svého pontifikátu jezdil řadou aut, včetně...
Čínské tříválce v naháči i supersportu válí. Protáhli jsme je na okruhu
CFMOTO zažívá v poslední době obrovský boom a v počtu v ČR prodaných strojů poměrně zdatně válcuje veškerou konkurenci. Zatímco dřív se snažil upoutat především cenou, v poslední době přichází s...
Polovina dotázaných řidičů přiznává, že vědomě překračuje rychlost
Odborníci na bezpečnost dopravy, ale i policisté s železnou pravidelností upozorňují na to, že příliš vysoká rychlost je extrémně nebezpečné a každoročně má na svědomí řadu životů. Přesto však v...
Dovozce amerik: elektromobily neprodáváme, jsme tu pro milovníky osmiválců
Většina našich zákazníků jsou fandové amerického životního stylu. Můžou si takové auto nejen dovolit, ale chtějí se odlišit a ukázat, že jdou proti proudu, říká specialista na dovoz amerických...

Chystáte výbavičku nebo sháníte hračky? FOR KIDS vám usnadní výběr
Letňanský veletrh, zaměřený na budoucí maminky a rodiny s dětmi, přivítá v půlce dubna oblíbené vystavovatele a zároveň představí zcela nové značky...