- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Proč nemá své taxíky taky Praha? Nějaký originál by jí slušel a třeba by se nám tu taxikáři přestali prát, odpustili by si blokády města. Noblesa těch tokijských, kteří vozí i noční flamendry zásadně v černém obleku, by přišla časem možná taky."
- ten důvod je jeden zásadní, a jmenuje se efektivita. Žádný výrobce na světě nedokáže vyrobit zcela nový model taxikářského automobilu pro milionové město, tedy s odbytem pro pár set vozidel ročně, a nabízet ho za cenu alespoň podobnou sériové produkci. Londýn, New York či Tokio jsou města, které mají o řád vyšší počet obyvatel (a tedy i zákazníků) než Praha, tam se ten vývoj už zaplatí.
Ovšem návrh, že čeští taxikáři by taky povinně mohli nosit oblek, je mnohem snáze realizovatelný
Nejlepsi Nissan na taxi byl Laurel v automatu.....ale tohle ja taky krasa
"Klasické taxíky NY" byly vozy Checker.
https://en.wikipedia.org/wiki/Checker_Motors_Corporation
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Checker_Taxi_Madison_Sq_jeh.jpg
Už se nevyrábí, společnost zkrachovala.
Ukazuje sa, aká geniálna bola pôvodná koncepcia londýnskeho taxíka. Japoncom slúži za vzor aj po 60 rokoch...
nemyslím si, že by 90% taxíků v Tokiu byly tyto Toyoty. Ano, jsou tam na ulicích vidět, ale oblíbená jsou i jiná vozidla. Často byla k vidění např. Toyota Alphard (luxusní a fešácké MPV, škoda, že se do evropy nedováží) a naopak zcela vyjímečně byly k vidění vozy evropských výrobců. Samozřejmě nemám statistiku, ale z toho, jak byly vidět na ulici, bych to tip spíš na 50%.
Toyota Alphard neni Toyota?
Taky jase si všimli toho paradoxu dotykové obrazovky? Taxikář úhledně bílé rukavičky, ale pro ovládání navigace si ji bude muset sundávat
Není nutné, dělají se rukavice se speciální úpravou břížek prstů se kterými jde mobily a tablety ovládat.