Diskuze
Tatra revival: nejblíže k návratu na silnice má kultovní 603
Děkujeme za pochopení.
Englishman
Pěkná blbost
Pokud to chtějí prodávat do světa, tak proč dělají průzkum v Česku? Přijde mi to jako pěkná blbost.
roman
Re: Pěkná blbost
Naprosty souhlas. Toto je pitomost jako barak. Je to jen a jen management firmy, kdo rozhoduje, jaky produkt da na trh a za jakych podminek a zda vubec se takova vec vyplaci. A je to take management, kdo nese zodpovednost za rentabilitu takove vyroby.
Provadet jakesi pruzkumy v CZ kde zije 10m obcanu, vesmes chudych je k smichu.
Nebo snad az zacnou vyrabet co "narod" zada a nikdo to nekoupi pujdou zas zpet za temi "narodnimi" volici pro financni podporu na bankrotujici produkt?
Proc jste tam hloupi na Idnes a proc jim to zerete? Nebo jset snad take hloupi volici...?
peterpal@stonline.sk
A co Fatra a Matra?
Narodne auto si nazvite Krusnohorec.
####
frantici ozivuji duch tatry...
idnes opet za opicema.
http://jalopnik.com/cars/la-auto-show/la-auto-show-faurecia-press-kit-323196.php
Rejpadlo bahenní
Re: frantici ozivuji duch tatry...
Za opicema seš bohužel Ty. Zas kritizuješ. Článek o téhle Tatře zde byl víc než 2 měsíce nazpátek. Navíc je to jen ukázka nového progresivního designu na původní karoserii. To auto je jinak nepojízdné...
bob
retro proc ne!
hlavně at to nepose-ou jak Vw s new-broukem...tam začli dávat TDI
Septisin
Re: retro proc ne!
Co máš proti TDi v replice? Nebo snad toužíš po autu, které žere 18 litrů a výkon tomu neodpovídá?
Speedy
Za 500.000
Za půl mega budu mít 603 po špičkové renovaci a auto budu pořád růst na ceně, kdežto replika za 800 litrů bude na ceně klesat, takže nač si ji kupovat.Zvlášť, když nebude mít vzduchem chlazenej osmivál. To je to co dělá tatru tatrou....
iuos
hmm
jenže tu repliku si lidi nepořídí proto, aby jim rostla na ceně, ale aby jezdili s autem, který se jim líbí a je jiný, než ostatní...
Zlý Soused
Kdyby radši
přišli s futuristicky tvarovaným elektromobilem, to by více korespondovalo s vizionářskou historiíí Tatry, než tenhle pseudoretro bastl.
Performer
elektromobil
stejně si myslím, že k aerodynamickým tvarům osobních Tater se daleko víc než nějaký osmiválec hodí elektromotor. Dříve to nebylo možné, ale dnes....
to už by ovšem nebylo retro....
hives
Nechapu
Tatru nechapu. Akorat ukazuje, jak na tom je spatne, kdyz si nemuze dovolit udelat moderni retro model ala Fiat 500 nebo Mini Cooper. Takto akorat devalvuje svoje puvodni vyrobky splacanim ruzne techniky.
gol
zmena...
a kouknete se na pecko.. videl jsem uplne prvni scenu roberta rosenberga na planetrosenberg.com a musim uznat byla to docela prdel... juknete a odreagujte se od tehlech zvastu...
Performer
Re: Neeee...
je fakt, že motor Porsche (byť vodou chlazený) a převodovka z Porsche Carrera je snad jedniná přijatelná alternativa, když už tedy něco takového tvořit.....
Ovšem výkyvné polonápravy Ty snad nemá ani ta 603 ...
Prostě a jednoduše ať převezmou všechno z Porsche, karoserii ať dodá externí firma upečenou z carbonu, interier ať jim dodá jiná externí firma z kůže a dřeva.
No a za takových 5 až 10 mega by mohlo být slušně vypadající a jezdící retroauto (při té pár set kusové výrobě).
Co chtějí spatlat za těch avizovaných 800tis mi nějak není jasné.....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...