náhledy
Autocamping s Tatrou 57, fotografie ze zkušebního provozu vozidla původního „žehličkoidního“ provedení
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 57 (faceliftované provedení, podle pozdějšího značení Tatra 57a) pro autocamping při premiérové prezentaci na podzimním pražském autosalonu v roce 1936
Autor: public domain
Autocamping s Tatrou 57, magazín Auto, č. 7/1938. Na trhu se hadimrška s campingovou výbavou objevila v roce 1936, jednalo se tedy o Tatru 57 po prvním faceliftu, později značenou jako Tatra 57a (takový vůz je i na všech dalších fotografiích).
Autor: public domain
Tatra 57 v provedení pro autocamping. Pohled do výlohy prodejny v Praze. Označení "nové typy 57" v popisku z dobového tisku znamená, že se jedná o provedení Tatry 57 po faceliftu z roku 1935 (později dostala zpětně označení Tatra 57a).
Autor: public domain
Autocamping s Tatrou 57. K plátěné střeše polokabrioletu se připevnila stříška campingová.
Autor: Technické muzeum Tatra
Autocamping s Tatrou 57. Dva lidé spali v autě, dva ve stanu vedle. Pokud jste neměli děti, bylo v případě dvou dvojic rozhodně lepší cestovat dvěma vozidly. i když hadimrška byla čtyřmístná, vzadu moc pohodlí nenabízela.
Autor: Technické muzeum Tatra
Autocamping s Tatrou 57
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 57 autocamping, reklama z amerického tisku
Autor: Technické muzeum Tatra
Autocamping s Tatrou 57, titulní strana rakouského prospektu
Autor: Technické muzeum Tatra
Jak tábořit? Článek z magazínu Auto, rok 1938.
Autor: public domain
Autocamping s Tatrou 57
Autor: Technické muzeum Tatra