náhledy
Tatra 111
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 81 byla přímou předchůdkyní Tatry 111.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111 z války jako servisní vůz Wehrmachtu
Autor: Technické muzeum Tatra
První válečné Tatry 111 (vlevo) dostaly tehdy klasickou oplechovanou budku s dřevěným rámem. Záhy se však kvůli materiálovému deficitu ve válečném hospodářství třetí říše začaly dělat budky pouze ze dřeva plus dřevotřísky (vpravo).
Autor: úprava ze dvou fotografií Technického muzeua Tatra
Tatra 111, vojenský valník s plachtou
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111, sklápěč se zkráceným rozvorem mezi první a druhou nápravou
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111
Autor: Technické muzeum Tatra
V Sovětském svazu si Tatra 111 vysloužila za své zásluhy pomník.
Autor: Technické muzeum Tatra
Čínský ústřední deník Žen-min ž'-pao přinesl v roce 1961 zprávu o neobvyklém použití Tatry 111 u města Charbin. Tatrovka převzala funkci místní úzkokolejky (po poruše lokomotivy) ve svozu vytěženého dřeva.
Autor: Tatra
Tatra 111 kdesi v rovníkové Africe
Autor: Technické muzeum Tatra
Hasičský vůz Tatra 111
Autor: Technické muzeum Tatra
Vlevo Tatra 111, vpravo jednostranný sklápěč Tatra 137
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111 ve verzi autojeřáb
Autor: z dobového prospektu Motokovu
Z Tatry 111 konstrukčně vycházel prototypový tahač návěsů Tatra V 990. Další odlišnosti kromě nezbytné připojovací točny vidíme na první pohled: jiná budka, zkrácený rozvor mezi první a druhou nápravou a jednoduchá montáž zadních kol místo dvojité. V prototypu skončil i zobrazený mrazírenský návěs V 991.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 141
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 111, zrenovovaný a udržovaný veterán
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Tatra 111 verze palivová cisterna, zrenovovaný a udržovaný veterán
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz
Tatra 147, novodobá replika
Autor: Radek Folprecht, Technet.cz