náhledy
Tatra 11 v Národním technickém muzeu
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Podvozek Tatry 11 s centrální nosnou rourou.
Autor: Technické muzeum Tatra
Tatra 11: tvar žehličky je patrný.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Tatra 11, nástavková limuzína
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Tatra 12 byla modernizovaná Tatra 11, měla navíc brzdy i na předních kolech.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Luxusní vůz Tatra 30. Motor už byl čtyřválcový, na fotografii je čtyřdveřová šestimístná verze.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Tatra 54/30 byla automobil střední třídy. Číslo 30 za lomítkem značí, z jakého typu Tatry má motor.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Tatra 57, zvaná Hadimrška, byla opět lidový vůz jako jedenáctka a dvanáctka. Na fotografii verze polokabriolet.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Modernizovaná Hadimrška Tatra 57b, vyráběná v letech 1938-1948, byla poslední osobní Tatrou legendární koncepce, jejíž základy byly do praxe uvedeny roku 1923.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Tatra 75 vyráběná v letech 1934-1939 byla vozem luxusním a tvar žehličky byl již opuštěn.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz
Na počátku klasické Tatrovácké koncepce byla Tatra 11.
Autor: Radek Folprecht, pro iDNES.cz