Diskuse k článku
Nejspolehlivější toyota je z Kolína. Ze škodovek je nejlepší roomster
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
islandanMoje stará dobrá Felda kombi11/1995, kterou mám z druhé ruky mě ještě nikdy nenechala ve štychu. Není to sice žádný dvoulitr, ale stále táhne velice dobře. Přitom žádná přehnaná péče, jen přiměřená starostlivost. K té anketě: každá liška chválí svůj ocas....
0/0
30.4.2011 16:42
|
![]() |
lamopesněmecké průzkumyDivný je, že německá auta se na dobrých pozicích umisťují pouze v německých průzkumech.... V průzkumech z jiných států to jsou pouze podprůměrná auta, před kterými se umisťují i značky jako je Fiat nebo Renault. Na prvních pozicích se dlouhodobě umisťují japonská auta. Proto jedno řídím.
0/0
30.4.2011 12:16
|
![]() |
Johnny006Tohle nic moc neříkáPro mě se kvalita auta pozná po min 20 letech a 400 000km
A vůbec co to je za šroty, že to má závady už během prvních dvou let |
![]() |
mimouchRe: Tohle nic moc neříkáTo už žádné současné auto nenajezdí, dnešní auta jsou spotřební zboží. Poctivá auta se přestala vyrábět někdy v polovině 90. let. Já mám na cestování a pro radost Nissan Patrol 4,2D, robustní a spolehlivé auto s primitivním a nezničitelným motorem. Je 14 let staré a má najeto téměř 600 tisíc km. Čas ho naložím cestovatelskou výbavou a vyrazím na pár týdnů na výlet. Už jsem s ním byl na spoustě míst, namátkou Rusko, Ukrajina, Kazachstán, Turecko, Sýrie, Jordánsko, Izrael, Egypt, Maroko a na spostě dalších míst. Za celou tu dobu a za všechny ty kilometry jsem neměl jediný technický problém, za který by mohlo auto. Stalo se mi pár drobností, jako ucpaný palivový filtr díky nekvalitní naftě, nebo po pár tisících km drkotání po pouštních pistách uvolněné šrouby, ale každou z těch pár závad co mě potkaly jsem opravil nejdéle za čtvrt hodiny sám. S žádným současným hyper super "terénním autem" bych se asi neodvážil vyjet mimo Evropu, tak doufám, že mi to moje alespoň ještě 20 let vydrží. |
![]() |
T.LojzaRe: Tohle nic moc neříkáTak s 4.2 :-D nejakych 600tkm si myslim, ze zadny problem neni. To uz je motor a konstrukce Patrolu taky neni zadna sr*cka. S dnesnimi nakladaky taky bez vetsich problemu nalitate milion jen s dodrzovanim predepsane udrzby. Kdyby ve Vasem postu stala zminka o nejakem 3valcu HTP, pak bych citil znacny udiv. |
![]() |
MIR80Aaaaha...takze uz nemame vyssi tridu, to uz je taky manazerska.. Kde se furt berou ty predsudky, ze MANAZER musi mit nutne drahe auto, drahej telefon, drahej notebook. Vzdyt manazerske telefony dnes maji deti skolou povinne a naproti tomu treba politici maji manazerska auta a pritom co to je za manazery ? |
![]() |
Le MiserableRe: Aaaaha...Zrovna politikům bych omezil nákup auta ze státních peněz na 300.000,- Kč a nesměli by obměňovat dříve, než za pět let. |
![]() |
rebbeMám Mercedesa E270CDI a dvakrát jsem musel v zimě dobíjet.Když auto nechám stát více než týden, je akumulátor už příliš slabý, aby měl sílu na zatuhlý olej při -8°C. V rámci globálního oteplení totiž letos dlouho mrzlo. To ovšem nemá co činit s typem auta, ale prostě s kapacitou akumulátoru a druhem oleje. Na jaře jsem naplnil 5W40, v očekávání dalšígo oteplování a auto teď startuje i s tou slabou baterkou (74Ah) bez problému. Na zimu dostane 100Ah, ta je už připravená, ale vozit tolik kilo navíc v létě je nesmysl. Kdybychom z těch zásahů ADAC odečetli případy vybité baterie, asi bychom došli k jiným výsledkům. |
![]() |
ztrewqRe: dvakrát jsem musel v zimě dobíjet.to nie je o batérii, ale o tom, čo všetko nie je vypnuté. cca 40Ah akumulátor dokáže v lete odrovnať svietiaca žiarovka v kufri (násilné natlačenie batožiny - ohnutie spínača). mám akumulátor, ktorý "stál" rok a pol v odstavenom aute, stačilo dobiť a v zime stačilo iba škrtnúť a 1.9 diesel naskočil každé ráno. novší akumulátor vo felícii mával potiaže. ps - kto všetko voláva adac? |
![]() |
airwarRe: Servis navštěvujte pouze v záruce....Přesně ta kto dělám, beru vždy prodlouženou záruku a nadprůměrnou výbavu (u levnějšíích modelů se míň snaží) a auto vždy když se blíží hranice najetí servisní vzdálenosti prodám, výhodou je že má ještě relativně málo najeto a tak se dá prodat za velice slušný peníz. |
![]() |
kníže Sternenhochblbostto dá rozum to vychází,že čím méně vozů dané značky a typu je vyrobeno,tím méně je poruchové
0/0
29.4.2011 18:13
|
![]() |
KdysiBedlamhmmmTak temto nemeckym pruzkumum se musim jen smat. Nejspolehlivejsi jsou nemecka auta!!! |
![]() |
rebbeRe: hmmmV USA to bude kvalita servisu Mercedes a BMW. Rozdíl je také v tom, že se ty vozy stavěné na německé dálnice mučí v zácpách ve městech a potom se plouží po dálnici, nedostanou se ani na provozní teplotu. Malé japse to nebolí, nejsou na rychlou jízdu stavěné. |
![]() |
Big-DogRe: eletronikajo 120 to byla kapitola sama o sobě, po 50 000km GO motoru, v létě nešlo uchladit, v zimě otevřít, a to se ani nebavím o ceně. |
![]() |
plysakRe: eletronikaU moji 105ky jsem mel naopak problem v zime zavrit a to byla vetsi sranda.. Se mi v levotocivych zatackach obcas oterely prave dvere u spolujezdce, protoze proste zamek zaklapl, ale obcas nekde zamrznul a nejak nedosednul |
![]() |
styl34PROC TAKOVY VECI DELAJ NEMCIdys to muze delat topgir v televizy ne?ty tam maj testy hodne aut a klidne muzou delat zebricek spolehlivosti aspon to kezdej uvidi ze to neni podvod |
![]() |
jesterkasploutvemaRe: PROC TAKOVY VECI DELAJ NEMCITo mnozstvi gramantickych chyb je recese, nebo jen ukazuje uroven pistale? |
![]() |
duch zavražděného iuosehmmaneb je to sice šrot, rozpadá se sotva vyjede z továrny, je hlučný, neohrabaný a děsně žere, ale je to brit a proto je nejlepší |
![]() |
duch zavražděného iuosehmmtyhlety testy nejsou o spolehlivosti aut, ale sociologický průzkum jejich majitelů/uživatelů jak se o kterou značku starají |
![]() |
airwarRe: PROC TAKOVY VECI DELAJ NEMCIKriste pane |
![]() |
mrazik007nechapuStatistika o nicem. Spousta servisu, automobilek ma sve vlastni servisni vozidla pripadne servisni sluzbu a ti tam zohledneni nejsou, takze statistika ma malou vypovidaci hodnotu. |
![]() |
MadHawkRe: nechapupřesně tak, naprosto nic neříkající statistika. At uvedou celý "velmi složitý" klíč. Schaválně - jestli tam mají třeba jen zohledněn počet evidovaných (skutečně jezdících) aut / porucha (BMW X5 jezdí méně, než fábii) Nebo najeté kilometry - rozhodně některá auta se nekupují jako služební a najedou méně km. A stejně tak se dá s většinou lehkých závad s autem do servisu dojet a hned se nevolá odtahovka... |
![]() |
Hynek Vilém Jarmila reloadedRe: nechapuKromě to také nezohledňuje kvalitu servisu a to, jak se majitelé o svá auta starají. On majitel Mercedesu nebo BMW bude asi větší pedant než někdo, kdo si koupí Clio nebo Punto - tihle řidiči budou asi v globálu na servis kašlat o něco víc a to se pak taky projeví. Řada lidí vnímá auto jen jako užitkovou záležitost a nestará se o něj. |
![]() |
gesslishnechápu,jak je možný, že v posledním roku jsou skoro všechny auta v zelený barvě, tudíž skoro všechny mají MÉNĚ závad, než je průměr. Co je to za statistickej nesmysl? |
![]() |
FrantaKibycRe: nechápu,Přesně tohle jsem chtěl napsat. Stejný, jako když se odboráři rozčilují, že má někdo podprůměrný plat... |
![]() |
raftonRe: nechápu,Proč? Protože každá slušná značka má asistenční službu minimálně v době záruky, kterou si sjednává a nemusí to být ADAC. Takže se dá taky říci, že ti zelení nepoužívají ADAC a opačně. |
![]() |
Hynek Vilém Jarmila reloadedpo zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuTen mě zatím nikde ve štychu nenechal, navíc svezení je v něm parádní - narozdíl od těch trakařů, co jsem řídil před tím. |
![]() |
vver440 1@klikni.czRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënunaprostej souhlas-mám c5 v plný výbavě a eště se mi na tom, mimo palubního počítače nic nepokazilo. a díky diskusnímu fóru mě oprava vyšla na pět tisíc |
![]() |
rytíř Smyl Flek z NohavicRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënunemám zkušenost, ale všichni říkají že Cit. je nejhorší auto. |
![]() |
BOP B 3AKOHERe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuVšichni v hospodě nebo všichni u kadeřníka? |
![]() |
dropaRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuVšichni se stodvácama! |
![]() |
airwarRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuMěl jsem Citroen Xantia s takovým tím hydroelektromechanickým podvozkem (či co to bylo za bazmek) a nenechám na to dopustit, žena měla ještě do nedávna C3, příjemnej prcek, jen jsem se do něho hůř skládal kdyř jsem se s ním náhodou projel. Všechny názory jsou značně subjektivní dle osobních zkušeností, pokud má člověk smůlu na špatný výrobek, tak je logicky naštvaný. |
![]() |
jesterkasploutvemaRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u Citroënuno vidite a ja jezdim mnoho let s vozy koncernu VW a nikdy jsem neril jedinou opravu - radove X aut a XXX set tisic kilometru |
![]() |
KdysiBedlamRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuMoje segra vlastnila Passata nekolik roku, nez jsem ji dokopal at to proda, protoze mne nebavilo pro ni porad jezdit do servisu. A nedavno se mi kamoska stezovala, ze ma brouka a porad nejake problemy. Takze nemecke auto fakt ne. kdyz spolehlivost, tak jedine Toyota a Honda. Techto aut jsem mel uz 5 a nikdy zadna zavada. Fakt ne, jen menim olej a sem tam brzdy. A kazde z techto aut nalitalo 300 000 km. |
![]() |
TTRX - bratranec děda VševědaRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuJeště tu o Smolíčkovi prosím... |
![]() |
airwarRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuNo my měli ve firmě VW Pola - děsný šroty, pak Toyotu, ty byly téměř bezporuchové, teď máme KIA Ceed, taky bezproblémový. Sám jsem měl Renault Tvingo, benzín, cca. 120 tisíc bez poruch, Citroen Xantia, benzín, - cca. 180 tisíc bez poruch, Peugeot 306 kombi, diesel - cca. 150 tisíc - bez poruch, Škoda Octavia, diesel, cca. 135 tisíc, krom výměny serva okna protože tam zateklo taky bez poruch, no a teď mám 2,5 roku Renault Megan Grandtour, diesel, do teď cca. 98 tisíc km, zatím bez poruchy, jen v rámci pravidelného servisu výměna oleje a brzdové destičky. K tomu žena Citroen C3, benzín, cca. 80 tisíc, taky OK, a teď Kia Venga, zatím jen 35 tisíc, takže zatím OK. Takže kdybych to měl vzít podle svých ossobních zkušeností, Francouze ano, Japonce a Korejce ano, Němce nikdy. Ale nikdy neříkám, protože člověk neví co ho v budoucnu nadchne. |
![]() |
TTRX - bratranec děda VševědaRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuNašetři, kup si něco od úrovně A4, BMW3, Mercedes C a víše a pak popiš zkušenosti... Sytý hladovému nevěří |
![]() |
TTRX - bratranec děda VševědaRe: po zkušenostech s německými vozy zůstávám u CitroënuDal jsem si dobrovolně sám facku za to výše...sorry. Jedním okem na bednu, duhým do monitoru...Kaju se |
![]() |
male_zvireADACOpravdu ještě někdo ADAC bere vážně? Já měl za to, že po těch spoustách přikrášlených "testů" už lidi pochopili co je to za sebranku...
0/0
29.4.2011 10:29
|
![]() |
kibl96stredni trida?Octavia a SLK ve stredni tride?
0/0
29.4.2011 10:25
|
předchozí | 1 2 | další |