Neděle 5. dubna 2020, svátek má Miroslava
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 5. dubna 2020 Miroslava

Diskuse k článku

Autofotka týdne: Znovuzrozený unikát poprvé vyjel. Neznámá Škoda Roadster

Bylo to velké pozdvižení, když na sletu eMBeiXů, tedy srazu méně známých dvoudveřových "kupátkových embéček" před škodováckým muzeem v Mladé Boleslavi, odhalili výjimečný roadster. Ta krásná modrá škodovka není dílem garážového nadšence. Je to zrekonstruovaný prototyp, který v šedesátých letech postavili v Mladé Boleslavi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M60a85t17ě22j 69T81a53r94a28b26a 6180303367874

dát na to hydrauliku,donitř a střechu bílou kůži ,modrou perleť a nějaký krásný chromovo-zlatý paprskový kola ,tak by na to čuměli v Callifornii na srazu  majitelů lowriderů co měli a mají češi za majstry v oboru ... krásná ale i tak...R^[>-]

0/−1
4.9.2013 18:45

D61a27n98i92e38l 70T54o69m14e77k 8339275658176

Kdo zachránil takovouto krásu, má to v hlavě srovnané. Super[>-]R^

+3/0
2.9.2013 12:49

M71i37r81o14s54l26a37v 66R52o31m91i18c91u60s 93B45r38o36u64s33e70k 9102273498669

To je bomba !!

Připomíná mi to seriál Zašlapané projekty - pokud zůstávaly takovéto projekty nerealizované, je to jen důkaz, že socialismus nemohl fungovat...

+1/0
2.9.2013 12:43

J86i93ř56í 18E82r94b14e74n 1803674456217

Ta "bomba" měla od počátku zmršené pevnostní výpočty. Šíleně poddimenzovaný byl už základní sedan, problémem bylo dát dohromady i tudor tak, aby se na silnici nevlnil. Je to důkaz hlavně toho, že v AZNP mnohé konstrukční věci dělali spíš od oka než že by začali pořádnými výpočty od vnitřku. Ze stejného ranku jsou i převodovka (kdyby jim ji Hrdlička celou nepřepočítal, nevydržela by ani 50 tisíc) a motor (nafukující se blok a praskající ojnice prvních ročníků).

0/0
29.10.2013 21:48

J62a14n 98L30i19b94i17c83h 9452198595333

Tohle je opravdu skvost. Škoda, že se kabriolety nedělaly u Škodovek častěji. Ta barva je opravdu povedená.

+1/0
2.9.2013 7:10
Foto

I74v50o 67L92a93d17e53n86b25e27r60g68e29r 3823563277276

Krása. [>-]

+8/0
1.9.2013 17:56

A37l34e25š 81L82i34s37o43v24s75k92ý 9422134563368

Krásné auto, buhužel má jednu chybu. Stejně jako ostatní varianty bylo prakticky nesehnatelné. Socialismus vytrvale ukazoval svůj hlavní nedostatek - neschopnost zajistit dostatek zboží v obchodech.

+4/−2
1.9.2013 17:45

M70a81r66e25k 11H19r67u36b80y 6307932121448

oni prototypy se tezko shani i dneska :-P

0/0
2.9.2013 0:12

J78a47r61o77s88l56a21v 93Z77a50h50r23a34d78n28í24č20e82k 7675890894861

Radost pohledět, cítím starou krásnou dobu na rozdíl od téhle spotřební doby. Krásný kousek a jsem rád, že jsou takový nadšenci a mají krásné kousky a udržují je, dávají dohromady atd. :-)

+6/0
1.9.2013 13:59

O62n67d55ř17e59j 10B53e94č86k79a 1882584953625

Na tohle je radost pohledět narozdíl od těch moderních rádoby aut.

+11/0
1.9.2013 12:37

L97y13d85i91e 62E58i29s40e53l89t31o90v52á 4256960613134

Proč už nikdo neumí takhle krásná auta?

+12/0
1.9.2013 11:06

P22e57t26r 78P15r70u39s 7557675989892

Protoze by v tom nikdo nejezdil.

+2/−7
1.9.2013 11:14

J69a60r63o38s26l30a21v 34Z89a14h41r69a55d18n77í34č25e16k 7845550424831

Ale jezdil. :-) Ne všichni jsou stejní, :-) S moderní spotřební krabicí už může jezdit kdokoliv, ale ze starým autem by se někteří ani nerozjeli, což je dobře, stejně by nabourali bez elektronických pomocníků. :-)

+5/0
1.9.2013 14:05

P67a41v42e26l 56K36r72e39j34č63í67ř 2592791883616

Tisícovkou jsem jel. Ovládání se nijak výrazně neliší od 105/120, na který jsem dělal řidičák. Jízdní vlastnosti měla všechna tato auta (včetně stovek) příšerný. Ještě, že už se takový auta nedělají :-)

+2/−1
1.9.2013 22:52

J14i70ř41í 90Z16ý57k71a 9529123171110

stará auta mám rád, ale že by tohle bylo nějak extra krásné ... když to nemá nataženou střechu, tak budiž, je to ještě poměrně líbivé. Ale s tou nataženou střechou je to celé takové disproporční (ten dlouhý zadek je až směšný). Stará Felicia byla mnohem hezčí a proporčně vyváženější.

+6/−1
1.9.2013 12:27

P80a54v33e70l 21K65r16e11j29č31í21ř 2692921473936

Ona ta celkově nesmyslná koncepce - motor slabý a vzadu - byla dost nesmyslná a zabila vlastně 3 generace škodovek.

+1/0
1.9.2013 22:50

J65a50r72o20m75í29r 25K29r54á73l 4930499844219

No, nevšiml jsem si, že by třeba Porsche, nebo Fiat byla zabitá auta. ;-)  A výkon v té době odpovídal tomu, co po Evropě jezdilo.

+1/−1
2.9.2013 6:16

P25a39v35e25l 75K81r48e68j23č96í61ř 2572591673496

Porsche je snad trochu jiná liga, a byla i v době š1000. A u Fiatu vážně netuším, který model má motor vzadu.

+1/0
2.9.2013 7:41

J44a76r93o95m50í16r 97K41r35á86l 4840619104599

V té době ?  Třeba Fiat 600, 850, 126, 133,  Renault 8 ....

0/0
2.9.2013 8:28

P76a70v80e93l 85K89r95e95j93č20í98ř 2342511523216

No jasně, tyhle prdítka. Jenže ty všechny snad (včetně toho Porsche) měly motor vzduchem chlazený. U Škodovky byla zabiják ta koncepce motor vzadu + vodou chlazený.

0/0
2.9.2013 16:34

J61a25r61o74m83í76r 79K96r98á77l 4230829134479

No, byla to v té době úplně běžná auta, jako dnes Fabie, nebo Kia.  A na vodní chlazení jsem si nemohl stěžovat.  To až u stopětek.  A mimochodem - Fiat 850 měl vodní chlazení, R8 také.

0/0
2.9.2013 18:28

P39a23v81e87l 91K51r26e66j71č69í70ř 2532501663936

Tak koukám na toho Renaulta, je fakt, že to bylo docela rozšířené auto, alespoň podle filmů ze sedmdesátých let. Na druhou stranu, vzhledem k tomu, že tuto koncepci u následujícího modelu zase opustili, tak to asi nebylo úplně ideální. Škodovka tuhle koncepci nakonec taky opustila, takže je vidět, že to je poněkud slepá ulička.

Dál nevím, jak dobře chladily 1000 a 100, ale vím, že 105/120 s tím měly problémy a to velké.

No nic, ta 1000 kabriolet je zajímavá, ale souhlasím s původním příspěvkem, že Felicie byla mnohem hezčí.

0/0
2.9.2013 19:24

J70a97r62o86m79í20r 35K20r76á32l 4790789714129

Jasně, Felicie byla super auto.  Měl jsem jí v garáži po strýci a v létě byla fajn.  A když jsem ji prodával, měl jsem odpovědí na inzerát asi padesát. :-)  Loni jsem viděl tři dokonce v Austrálii a majitelé jsou na ně móóóc pyšní. :-)

0/0
2.9.2013 22:50

M80i12c86h58a66l 79H38r20u42b98o36š 4530897552895

Je to krasny kusok, mne vsak hlava nebere, ze to ma "biele" ECV a pritom riadenie vpravo...

+1/0
1.9.2013 10:27

T31o43m20á84š 35N10o25v36á13k 9911218292463

Existuje pár výjimek kdy to povolí i na bílý.

0/0
1.9.2013 12:23

M58i18c23h78a24l 85H68r81u22b86o70š 4370837382975

Pochopil by som to, ak by to malo povodny TP, volakedy boli taketo auta prihlasene aj v CSSR, ale podla textu mi vyplyva, ze povodny TP to asi nemalo, kedze sa domnievaju, ze auto bolo povodne biele. Keby ho mali, vedeli by to naisto, nehovoriac, ze to bol len prototyp, takze to mozno ani TP nemalo, mozno tie ECV su z ineho auta... ;-)

0/0
1.9.2013 16:50

T36o42m88á64š 44N87o43v22á94k 9521718852543

TP může bejt x-tá kopie za tu dobu (píšou i výměna kastle), tak to se blbě dohledává originál barva. Jinak prototypy šly dát normálně na značky, viz. Škoda 720, ÚVMV 1100GT, BAZ Furgonet a spousta dalších ....

+1/0
1.9.2013 16:55

L98u93k46á47š 42H78a12v29l29í22č67e31k 6728772443718

Jo, to bylo v dobách, kdy se ještě dělali krásný auta, kam se hrabou tlustý, bachratý a neohrabaný "svalovci" současnosti.

+11/−1
1.9.2013 9:16

J81a11k96u11b 88F92e23i37f76a40r 7129469236699

"závidím" R^

Doufám, že jednou budu mít čas a možnosti si také nějaké staré auto takto nádherně zrestaurovat.

+6/0
1.9.2013 8:46

P17a37v40e69l 86K74r49e37u57z80i19g77e23r 7734670900669

Jděte do toho co nejdřív! Už dnešní legislativa zabíjí stará auta, a to ještě netušíme, co dalšího tam ti lobbisti prosadí. Aby časem nebyla restaurace starého auta byrokraticky nemožná. :-(

+8/0
1.9.2013 11:18

M53i70r39e92k 55K70o96v60a84c66i69k 5161401421877

Nádhera :-)

+18/0
1.9.2013 2:58

M58i22c83h37a60l 84F12r94ý43d34a 1292869323742

MBX nemělo úspěch??!!

+1/−3
1.9.2013 0:46

A29l54b45e19r86t 40K16á29m23e45n 9404788839301

MBX v čase výroby naozaj úspech nemalo. Svedčí o tom o.i.aj počet vyrobených ks. Malo nedostatočne pevnú karosériu, tieklo do neho, . . . 

Ale čo bolo, bolo. Terazky ako veterán úspech má. :-)

+9/0
1.9.2013 3:23

L15u42k96a25s 91N59o65v39a46k 4169169633588

Spis nez neuspech, to auto dojelo na temer rucni vyrobu a 1000malych bolesti, ktere na zapade (kam byl vuz primarne urcen) proste netolerovali.

+4/0
1.9.2013 7:27

A37l15e72x68a48n31d41r 40K31o59s29t98k36a 5689456759536

Ona ta téměř ruční kusová výroba zas tou dobou nebyla tak absolutně neobvyklá. Ale západní zákazník holt počítal s tím, že kupuje hotové auto, nikoliv nedodělanou stavebnici.

0/0
1.9.2013 7:57

Premium

KOMENTÁŘ: Po dvou měsících přijde rozvrat. Nečekejme na pomoc, konejme!

Karanténní prázdniny může ekonomika státu vydržet měsíc. Po dvouměsíčním výpadku už hrozí naprostý rozvrat výroby,...

Premium

Španělská nepoučitelnost. Proč zde koronavirus řádí jako v Itálii nebo Číně

Dlouhé týdny Španělé sledovali, co se děje v Číně, Íránu a Itálii. Ale nepoučili se. Laxní politici opakují stejné...

Premium

Storno přijde draho, Češi nechají cestovkám desetitisíce za ­propadlé zájezdy

Přijít o desítky tisíc za neuskutečněné zájezdy je problém, se kterým se potýká řada českých klientů cestovních...

Najdete na iDNES.cz