Diskuze
S šedesátiletou štramandou na výletě. Krásná první Octavia slaví
Děkujeme za pochopení.
F50r86a73n98t83i19š31e43k 13V37á60c76l95a43v20í82č34e95k
Ředitelé aznp často končí pomocí octavie v ripu ....
J96i88ř48í 65E67r28b82e44n
Jmenujte aspoň čtyři takové, buďte tak laskav.
J64a61r49o94s51l33a47v56a 67K61o40l77i63h89o25v84á
Když jsem byla hodně malá, přesně takovou jsme měli. I tuhle barvu. Jenže jedni sousedi měli Cortinu, další sousedi škodu 1000. A naproti dokonce škodu stovku. Tak jsem si myslela, že máme docela ošklivé a nemoderní auto.. Dnes se mi líbí moc..
M59a89r36o45š 50K62l18e34m77p43a
Táto škodovka sa mi nikdy nepáčila. Ani ako dieťaťu. To jej sestra Felícia, to bola úplne iná káva... Ešte potom 110R vykresala z nudnej 100ky plameň a Rapid/Garde z hnusnej 105/120 vykresala aspoň iskru.
J11a31r16o79s10l74a57v66a 48K75o20l81i53h19o72v35á
Felicie ta je nepřekonatelná..
M68i91r18o36s35l11a52v 24S27t17e32i25n50e86r
Moje německá exportní verze Oktávie r.v. 1964 se jmenovala Škoda Popular.
Problém bylo zavěšení kol, svislé čepy, které bylo třeba mazat tekalemitkou každých 1500 km. Vytlučené čepy se projevily při 80 km/h velmi silnými vibracemi na volantu, sotva se dal udržet.
Řazení dlouhými táhly od volantu bylo velmi nepřesné, na cestě do Karviné se zpátečka a jednička zařadily současně, což samozřejmě vedlo k nehybnosti vozidla. Tušil jsem to ale už předem a proto jsem vezl náhradní převodovku už v kufru, tamní servis byl nemálo překvapen- převodovku v Mototechně bylo tehdy třeba objednat tak na rok dopředu.
Tohle v Americe oblíbené řazení totiž umožnilo mít vpředu širokou lavici místo dvou sedadel. Pásy tehdy ještě nebyly.
M64a29r96t51i49n 73N77o46v26o72t24n95ý
Naši jí měli deset let, najezdili přes 100 tis. km, a žádné problémy s řazením nikdy nebyly. Ale to mazání čepů si pamatuju :-)
J78a58n 18P53a79v33l21i17š
Octavia,nádherné a spolehlivé auto.Můj otec ho koupil v roce 1960.Byl jsem ještě malý,ale dobře si to auto pamatuji.Řazení pod volantem,to bylo naprosto skvělé.A co jsem ještě obdivoval,že,když se nepodařilo nastartovat,tak součástí byla i startovací klika.No a po protočení Octávka vždy naskočila.Na autech i motocyklech bylo vidět vynikající zpracování.Co dodat-české zlaté ručičky.Smekám.
P66a31v40e46l 32D94v63o45ř86á56k
To nevim, minimalne u motorek stalo v te dobe zpracovani za starou backoru. Ale to samozrejme nic nemeni na tom, ze ta oktavka z clanku je nadherne auto.
V84l78a81d88i98m37í16r 11K18r90u55p90k63a
Octavii nemám, nemohu soudit. Ale s tou jízdní dynamikou těchto auto to snad nebylo až tak tragické. Jezdím s Wartburgy 311, kteří jsou současníky Octavií. První byly vyrobeny ještě 3 roky před Octávií v roce 1956 a jezdí do dnes velmi spolehlivě. Pokud Octavie měly vůle na řízení 1/4 otáčky, tak u Wartburgu to rozhodně neplatí. Řízení jde přesně, i když proti modernímu vozu to přecejen chce více síly pro jeho ovládání. A popisované otřesy při jízdě? Ano, je slyšet motor, karosérie se chvěje díky tuhému uložení dvoutaktního motoru, ale při jízdě se vše uklidní a v zrcátcích si můžete prohlížet auta, který jste díky výkonu dvoutaktu nechali aspoň na chvíli za sebou. Když se zadaří, budou mezi nimi i Octávie aktuální generace. No a možná uvidíte sem tam i nějaký ten obláček namodralého kouře.
Š21i15m78o44n 67M98a78r45t26y75n54e97k
Octavie aktuální generace bude za vámi jen z toho důvodu, že její řidič nikam nechvátá. Nic jiného bych v tom nehledal.
J58a79r46o78s25l29a60v 75H66o29r40k52ý
Bohuzel uz pak nic hezkeho vyrobeno nebylo.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Povinná antihackerská ochrana znamená stop pro oblíbené fiaty i hravá porsche
Premium Od července 2024 bude platit nový předpis, který říká, že na území EU musí být všechna nově...
Alfa Romeo nemá na jména štěstí. S poetickým Duettem ustoupilo dezertu
Přejmenovat model poté, co jej slavnostně představíme? Patálie, kterou Alfa Romeo řeší s aktuálním...
Na mosteckém okruhu řádila porsche, zazářil terénní speciál i Carrera GT
O prodlouženém velikonočním víkendu bylo v Mostě opravdu rušno. Jen den poté, co na zdejší autodrom...
Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst
Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Inspektor/ka Oddělení dohledu nad zpracováním biologických materiálů
Státní ústav pro kontrolu léčiv
Praha