náhledy
Václav Havel za volantem Škody Felicie
Autor: MAFRA
Hodně neobvyklou a symbolickou prezentací byla světová premiéra novodobé Škody Felicia v říjnu 1994 na pražském Karlově mostě. Za značné pozornosti tehdejších médií a veřejnosti bylo 26. října 1994 vystaveno hned trio vozů v barvě české trikolory, které slavnostně pokřtil vodou z Vltavy tehdejší pražský primátor Jan Koukal. Po křtu předal klíče od prvního vyrobeného vozu předseda představenstva Škody Ludvík Kalma rodině Ondráčkových z Havlíčkova Brodu, které se tehdy narodila čtyřčata. Červený vůz odvezli na Pražský hrad, kde se s ním pochlubili prezidentu Václavu Havlovi.
Autor: ČTK, ČTK
Škoda Felicia a Felicia Combi
Autor: Škoda
Škoda přivezla felicii předvést tehdejšímu prezidentovi přímo na Pražský hrad
Autor: MAFRA
ŠKODA FELICIA: Základní pohonnou jednotkou felicií byl benzinový motor o objemu 1 289 cm³ ve výkonových variantách 40 kW a 50 kW (od roku 1996 s vícebodovým vstřikováním). Od roku 1995 byl v nabídce benzinový motor 1,6 MPI (55 kW) a naftový 1,9 D s výkonem 47 kW, oba z produkce koncernu VW.
Autor: Škoda Auto
ŠKODA FELICIA: Škoda Felicia sjížděla z výrobní linky nejčastěji ve variantě hatchback. S touto karoserií jich automobilka vyrobila skoro 916 000. Následovalo kombi, kterých Škoda Auto vyrobila asi 352 000 kusů. Na bázi vozu Škoda Felicia pick-up byla představena i Felicia Fun, koncipovaná pro využití ve volném čase. Nejvzácnější karosářskou variantou Felicie je Van plus a právě Fun, kterých bylo vyrobeno pouze 9 176. Užitkových Pick-upů se vyrobilo skoro 125 000. Nad rámec celkových čísel také vzniklo v období let 1996 až 2000 18 500 kusů provedení pick-up prodaných pod označením Volkswagen Caddy.
Autor: Škoda Auto
Škoda Felicia
Autor: Škoda
Škoda Felicia
Autor: Škoda
Škoda Felicia Fun
Autor: Škoda
Škoda Felicia
Autor: Škoda
Škoda Felicia Kit Car
Autor: Škoda
Škoda Felicia Fun
Autor: Škoda
Škoda Felicia Fun
Autor: Škoda