Diskuze
Záhadný prototyp hvězdou Paříže: škodovka maskovaná za tatrovku
Děkujeme za pochopení.
P20e11t44r 27M94a95r22š87o62u31n
že by to byla ukázka tehdejšího reverse engineering?
P30a65v37e56l 77J86e18ř65á59b18e33k
Možná to měli předci vychytané, ale jestli trubka na vodu chlazení vedla tou nádrží bez tepelné izolace, či odděleně od benzinu, tak asi ten benzin celkem ohřívala.
Celkově to vidím nepraktické - velký chladič, velké blatníky, kabelku do prostoru pro zavazadla aby jeden dával vidlemi, protože dle mne je to dost na nahnutí přes blatník. Ale třeba to konstruktér tak postavil pro okolo jdoucí muže ve chvíli, kdy by zavazadla nakládala nějaká sličná dáma.
O51n86d42ř90e49j 43Š56r24á55m68e88k
S tím benzínem jsem si to také říkal, ale jestli trubka vedoucí vodu od motoru do chladiče vedla jinudy nebyl to asi problém.
D11a67l94i19b22o77r 40R46o14z73s71y94p85a52l
Koukám předchůdce Š 105,120 motor vzadu, chlazení vepředu, vedlo se to trubkami pod autem, obsah chladící kapaliny nějakých 10 l. Velké nároky na čerpadlo, občas to někde teklo a stejně byly problémy s chlazením.
J16i48ř76í 52E53r51b35e93n
Akorát že Š105/120/130 má řadový motor skloněný vpravo, nemá kompaktní boxer s jednoduchým příslušenstvím nahoře a sběrný dvojvýfuk po stranách.
Motorový prostor škodověnek je nedomyšlený - je tam obrovské množství nepotřebného místa, které člově využije leda při výměně tlumiče výfuku nebo vodního čerpadla. Na ostatní a podstatně běžnější práce - denní čerpání benzínu do karbecu, roční výměna svíček/oleje/vzduchového filtru, občasná výměna klínového řemene apod., tam je místa tak pro ruce gynekologa. Tohle všechno šéfkonstruktér motoru Müller v 60. letech totálně zvoral... i když, on to vlastně zase musel přizpůsobit zástavbě chladiče vlevo od motoru u embéček.
F34r54a71n81t70i82š63e31k 61K76o35p88e81c77k94ý
Tak nevím jak se autor článku orientuje v konstrukci automobilů, motory Tatra jsou narozdíl od Škody vzduchem, nikoliv vodou chlazené, válce mají uspořádané do V, nikoliv boxer......
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Měsíc bez starostí s BEBELO® Milk 2: Vyhrajte zásobu mléka pro miminko
Zajistěte svému miminku to nejlepší hned od začátku s BEBELO® Milk 2, které je pečlivě vyvinuté pro harmonický růst a vývoj vašeho dítěte. Mléko...