Diskuse k článku

Stoletá značka se jmenuje po citronech, založil jí vizionář André

Citroën v letošním roce slaví stoleté výročí. Ovšem historie značky, která má v památníku legendární modely, začala mnohem dříve. Pátý únorový den roku 1878, kdy se v Paříži narodil jako páté dítě přistěhovalecké rodiny chlapec, který dostal jméno po otci André.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i20r30i 23F28i92n30k 1382890769183

Mozna mohl být zmíněn nejdůležitější model citroenu pro vývoj automobilů vůbec - https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_Traction_Avant

První auto s kovovou samonosnou karosérii a pohonem předních kol, tedy koncepcí která je dnes nejčastější.

+1/0
5.2.2019 20:54

T28o58m10á65š 46R79ů12ž87i80č47k96a 8375895704756

Ovšem prokládat článek o historii Citroenu reklamami na jiné automobilky je fakt kouzlo nechtěného;-D

0/0
5.2.2019 15:38

M22i58c31h51a38l 43K45r25č38á63l 6678688686782

A potom přestali dělat hydropneumatické odpružení, což byl hlavní důvod pro koupi citroenu, a tím značka skončila.

0/0
5.2.2019 11:27

P41e46t58r 67M12a65r79š77á79l83e80k 9545542354729

Tak hydry je škoda, ale dostávaly ji jen vrcholné modely značky, takže většina citrónů ji stejně neměla.

0/0
5.2.2019 19:46

P77e82t39r 52M52a79r71š16á47l47e73k 9815422704129

Ale pokud se nepletu, tak PSA hydru stále vyrábí a dodává pro Rolls-Royce.

0/0
5.2.2019 19:50

J78i20r42i 18F49i11n48k 1692860159943

Tak to vetsina značek skoncila už dávno, protoze nic extra nenabízejí uz desetileti.

Ja vzdycky říkám ze brečet po ztrate hydropneumatiky mají právo jen ti co si nove auto s hydrou koupili, protoze bychaři a tlachalove fabriku neživí.

+5/0
5.2.2019 20:50

Najdete na iDNES.cz