Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J55i75r93i 15F49i50n79k 1742680909683

Mozna mohl být zmíněn nejdůležitější model citroenu pro vývoj automobilů vůbec - https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Citroën_Traction_Avant

První auto s kovovou samonosnou karosérii a pohonem předních kol, tedy koncepcí která je dnes nejčastější.

+1/0
doporučit
5.2.2019 20:54

T94o10m15á63š 25R31ů22ž68i83č22k49a 8775915544196

Ovšem prokládat článek o historii Citroenu reklamami na jiné automobilky je fakt kouzlo nechtěného;-D

0/0
doporučit
5.2.2019 15:38

M76i67c87h97a62l 45K90r38č49á54l 6958438426612

A potom přestali dělat hydropneumatické odpružení, což byl hlavní důvod pro koupi citroenu, a tím značka skončila.

0/0
doporučit
5.2.2019 11:27

P27e59t21r 55M27a29r21š30á87l48e51k 9695702874659

Tak hydry je škoda, ale dostávaly ji jen vrcholné modely značky, takže většina citrónů ji stejně neměla.

0/0
doporučit
5.2.2019 19:46

P77e83t48r 94M71a82r91š75á16l54e77k 9655602604679

Ale pokud se nepletu, tak PSA hydru stále vyrábí a dodává pro Rolls-Royce.

0/0
doporučit
5.2.2019 19:50

J80i87r59i 51F33i10n93k 1592710439883

Tak to vetsina značek skoncila už dávno, protoze nic extra nenabízejí uz desetileti.

Ja vzdycky říkám ze brečet po ztrate hydropneumatiky mají právo jen ti co si nove auto s hydrou koupili, protoze bychaři a tlachalove fabriku neživí.

+4/0
doporučit
5.2.2019 20:50

Najdete na iDNES.cz