Diskuze
Autofotka týdne: Motorka křížená s pásákem řidítka má, ale nepotřebuje je
Děkujeme za pochopení.
M87i15r35o22s71l13a15v 58S41t87e58i80n49e60r
Ještě v 70. letech se v Bavorsku tahalo dříví z lesa těmito vozítky. Staly se však hledanou raritou, dokonce se kradla i v muzeu v Čechách. Na tahání čehokoliv jsou příliš cenné.
Zajímavé, že Japonci nepřišli na ten nápad, udělat čtyřkolku s pásy a hákem vzadu- pokud by nebyla širší, než 80 cm, šla by na dračku v lesním hospodářství.
O98n71d81ř16e82j 61Č30a25p60k87a
Japonci moc ne, na tohle byli spíš Švédi. Buď malá vyvážečka za čtyřkolku, nebo "železný kůň" - úzká pásová věc s navijákem na tahání dřeva, jen se nesedí na něm, ale obsluha to vede za rukojeť jako válec na chodníky.
V13l12a45d55i28m95í24r 30S36t21r86u39s59k38a
Opět poloblábol, řídítka přes táhla ovládala právě Lenkradbremsen, nožní brzda působí na obě kola, dá se tedy jezdit bez předního kola, bez řídítek ale ne, navíc se vidlice v terénu zapíchne do země. Přední kolo nemá žádnou hydraulickou brzdu, nechápu, kde to redaktor vzal, brzdy pásů jsou také mechanické a ne hydraulické, jak je uvedeno v popisu. Články pásů jsou spojeny čepy, které jsou osazeny jehlovými ložisky, chrání je simerinky a prachovky. Gumová botka je na článku z důvodu nepoškození komunikací, stejně jako u většiny kolopásů německé armády. Její poškození nezpůsobí zničení ložiska. Chladič není nad motorem, nýbrž v ose klikového hřídele včetně ventilátoru s převodem do rychla. Je neskutečné, jakým způsobem dnes média informují nejen o historických vozidlech když je na internetu dnes úplně vše, stačí jen nebýt líný a informace si pořádně nastudovat. Jinak pásovka je naprosto skvělý stroj, několikrát jsem jej řídil, projede neskutečný terén a i jízda po silnici je zábava
J87a97r77o36s48l68a66v 71Z53a46h19r68a66d58n39í44č72e38k
Tyhle staré poctivé stroje snad přežijí všechno. Parádní stroj.
J54a37n 72M68a21c53h27á64č
Mít zbytečnej půldruhej milion,jdu do ní...
V14o68k24o19u20n 59V34l60a67d29i27m86i80r
Ach jo, krad je vojenska zkratka. Kdyby si pani redaktori nevymysleli.
M66i53r25o84s22l29a30v 60S97t31e64i76n48e96r
Zkratka SdF znamená Sonderfahrzeug, čili česky speciální vozidlo.
KdF je zase Kraft durch Freude, česky silosranda, česká organizace tohoto druhu se jmenovala ROH.
J64i97ř57í 43S36c58h44w16a90c19h
"motorka" co má 13 kol, na většině z nich pásy, váží jako šest až deset motorek opravdu nebude motorka i když má jakože "řídítka"....
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...