Diskuse k článku

Peugeot 407: francouzský hezoun je tajný tip na zajímavou ojetinu

Francouzský švihák dodnes neztratil šmrnc. Dnes k tomu navíc jako ojetý láká skvělými cenami. Prostorem v kabině nenadchne, pro rodinu čahounů 407 zrovna není. Jednoznačnou volbou pod kapotu je dvoulitrový turbodiesel.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e88t24r 68N66ě31m17e96č38e76k 1422534562963

Zrovna tohle bylo po dlouhé době krásných peugeotů něco naprosto ohavného....

0/−1
20.12.2018 12:23
Foto

L48u52k93á32š 81F38a29t96r 2320768158773

Diskuze plná zaručených informací typu "můj známej měl peugeota" nebo "dva servisáci mi říkali"...

Pánové, prosím vás... já MÁM Peugeota, můj tchán má třetího Peugeota v řadě, můj švagr měl Peugeota a teď má Citroen, všechno motory HDi a krom jediné vážné závady na P307 (odešlo servo) jen drobnosti typu naprasklá hadice k turbu (oprava cca 2000,-) nebo čidlo k tempomatu (oprava cca 800,-) "zapečené" objímky k H7 (oprava asi 39,-) a spotřebka.

+2/0
19.12.2018 11:48

P79e47t46r 67U18l13l68m53a47n78n 2967158957502

Když jsem před třemi lety kupoval "nové" auto, zvažoval jsem i tento Peugeot. Když jsem auto vyzkoušel, rozhodl jsem se pro Citroen C4. Do teď jsem nepochopil, proč v tak velkém autě jako je 407 je tak strašně málo místa. V menším Citroenu C4 je místa v prostoru pro posádku mnohem více.

0/0
19.12.2018 10:17

T66o22m72á45š 38H53o30c15h42m88u88t51h 8977545142862

Mladší kluci si rozhodne nekoupí Pežota. Myslel jsem si, že se technická divize iDnesu rozepíše více. A to zejména o dieselové V6, kterou sehnat lze a která je velmi povedená. Má sice dvě turba a výhradně automat, ale pokud s tím nejezdil vepřík, je to perfektni volba..

0/0
19.12.2018 8:14

L21i18b89o85r 83M70o38u30č72k72a 1108197275512

tohle auto má šmrnc?

0/0
19.12.2018 8:10

E47d97a 80S24t26á56r61e93k 6336844722476

Minimálně v té době mělo a velký, postavte ho třeba vedle tehdejší verze Passatu.

+1/−1
19.12.2018 10:19

J57a56n 26D20l58o64u65h35ý 7694169280229

Jasne prej diesel si kupte :-D vycet zavad a problemu “na pul clanku” a u benzinu to autor odbyde na jednom radku. Cili bud je benzin o dost spolehlivejsi nebo je autor lempl a doporucuje diesel i kdyz benzin je lepsi...

0/0
19.12.2018 7:35

L79a38d91i98s71l37a44v 12H62a94š90k17a 4363806961520

nebo se s dieselem krásně svezete, má menší spotřebu a není zas tak poruchový, abyste si místo toho měl radši koupit benzin:-)

+1/0
19.12.2018 9:44

J92a87n 33D26l48o35u23h21ý 7194249180439

Ja jsem “vice poruchovy” benzin bez turba s neprimym vstrikem paliva nez turbo diesel jeste nevidel :-D A to je uplne jedno o kterou jde znacku! Servis benzin motoru tohoto typu je radove v tisicich mnohem levnejsi ;-) a ten cenovy rozdil za servis na spotrebe dieselu nevyrovnate. To by nafta musela stat jako lpg :-D

+1/0
20.12.2018 7:30

P82a57v44e28l 85L11a85š34t57o88v65i88č82k19a 6513665496897

Já mám VW MPI motor a když počítám samotný motor (blok a hlavu) tak mě závady stály 16000 do nájezdu 150 tisíc (zdvihátka ve 100k a později těsnění pod hlavou). A ještě tam je drahá oprava, že od jednoho pístu klepe něco na ojnici nebo klice, to už je nesmysl řešit. A přitom všichni tento typ motoru chválili, jak je úžasný a spolehlivý.

Rád bych věděl, jestli za to může předchozí majitelka nebo můj styl jízdy. Ale to nikdy bohužel nezjistím.

0/0
20.12.2018 20:31

T38o60m21á72š 46V46a88l79d85e66r 7263810849

Když jsem v servisu na údržbě s benzínem, vždy tam opravuji nějaký diesel. ��

0/0
20.12.2018 12:14

P62a93v60e54l 27L75a15š16t49o56v49i62č36k98a 6503175956687

Dle mé zkušenosti se v servisech málokdy opravují motory, ale jeden typ motoru jsem si zapamatoval, že nikdy nebrat - HTP. Ty automechanik s vážnými problémy opravoval už vícekrát.

0/0
20.12.2018 20:37

T73o31m80á62š 95V69a45l20d55e48r 7983430689

Souhlasím prvních osm deset let výrobní šmejd. Poslední kusy naopak fajn. Jenže trivalce nebere stejně. 

0/0
21.12.2018 22:22

J52a72n 36M70a37s37n90ý 2755611429498

Krásný,ale..elektrika se tam se.e neskutečně. Auto celkem za trest.proto se dá sehnat za celkem nízký peníze,ale nedoporucuju ho.

0/0
18.12.2018 23:21

J81o21s58e46f 47N95a81j82m27a92n 4940116316652

Nikdy nekupuj auto od "F", Fiat, Ford, fšechny francouzský...

+4/−4
18.12.2018 22:21

J33i24ř43í 71J37u15n71e80k 6141765368643

A FauVé :-P

+6/0
19.12.2018 9:55

J70o22z25e30f 16H40r81i97c50i47š33i97n 4243720640806

To je tak pitomá rada ale vždy se něko objeví co to zopákne...

+1/0
20.12.2018 16:28

R49a73d51e50k 69R47a22i93d29a 5477552699

Tahle jejich dlouhotrvající éra obrovských "očiček" a "tlamičky od blatníčku k blatníčku" byla příšerná. Jojo, vkus je subjektivní, bla bla, ale nejčastěji jsem v těhle autech viděl ženské a důchodce. Přitom 406 byla pěkná.

+7/0
18.12.2018 20:10

O68l77d44ř32i80c75h 83O66l61e20š 6623230127

Souhlas v době kdy passáty měly hranatý světla, tak 406ka byla nadčasová. Vím protože jsem s ní jako fungl novou jezdil.R^R^R^

0/0
18.12.2018 21:48

J79a28n 10B26u29l97v71a33s 3325166620356

Jestli je toto auto hezoun, tak je možné, že paní Zemanová starší vyhraje Miss 2019.

+6/0
18.12.2018 19:45

P65e27t58r 28K95ů82l60a 2695223304169

Tohle auto má kamarád, 2.0 HDI. Jede to pěkně, to jo, ale neustále se mu to na tom něco kazí - čerpadlo, turbo... Nacpal do toho už hrozně moc peněz. V životě bych si to nekoupil

+1/−1
18.12.2018 19:20

J25o52h31n 39M16a12t70e86y 4600485692

Měl jsem kdysi P205 a v rodině je ještě dnes i jedna P206, a vždy vzpomínám na kecy, jak všude tvrdí, že se do toho jen leje benzín a voda do ostřikovačů. Tady se do toho furt jen cpali prachy. Tady se vyblelo snad i to, co tam nebylo. Kvalita zadních náprava je u těchto aut šílená. Když je auto zralé na repasi zadní nápravy po 100tisících km, tak to děkuju pěkně.

+2/−1
18.12.2018 18:58

V51l46a95d73i30s75l31a47v 61D25u18b65a 3620278648708

Já si dělal u 306 otvory pro mazání vydrželo to až do šrotu.

+1/0
18.12.2018 19:06

T78o59m 92S10l81a72d12e56k 8936888910688

> Prostorem v kabině nenadchne, pro rodinu čahounů 407 zrovna není.

A co tak doporučit auto, do kterého se i takoví lidé lidí pohodlně vlezou? Češi jsou trochu vyšší než průměrný Evropan...

0/0
18.12.2018 17:53

V44á55c23l65a24v 79P61o53u74s16t38k31a 3600141972

V téhle cenové kategorii?

0/0
18.12.2018 18:45

T58o89m 14S74l45a32d20e92k 8606668950488

Ojetina jako ojetina, ne?

0/0
18.12.2018 18:45

V89á11c83l37a16v 68P13o16u11s52t51k81a 3640201942

Zkuste Galaxy, nebo i Sharana, ale může to být pěkná past.

0/0
18.12.2018 18:57

A71l31e71š 48J76a74n53á66č89e24k 3563454516503

Asi se AAA potřebují zbavit těhle ošklivých ležáků, tak sem dali reklamu jak je to super auto :-D

+8/−1
18.12.2018 17:21

J94i56n68d74ř89i60c69h 47M10o69r27á54v12e55k 16M 3175483635496

A ́čka prodejní reklamu nepotřebují, ti mají jinou strategii..Několikahodinovou sodu bez jídla a pití (např. 6h a víc)...Kdo chce prodat nebo koupit auto, vemte si raději silnou sváču a petku minerálky..Ještě lépe právníka, ale na toho kdekdo nemá..R^R^R^

0/−1
18.12.2018 17:42

V60á88c31l21a88v 31P93o33u20s69t80k69a 3260611202

Tak pokud bych někdy dospěl do takového stavu zoufalství že bych šel koupit auto do AAA, proč bych měl probůh sedět někde 6 hodin? Vezmu první křáp na který natrefím a mizím.

+3/0
18.12.2018 18:43

J54o82z76e90f 13H50r57i71c61i53š93i73n 4293460580516

Mám sedan 2,0hdi 103kw od 40000 ted skoro 200000 a moc problemu jsem nemel.

A to se o nej starám jenom trochu. Olej po 25-35 000, gumy, stěrače, náplně.

Jednou závada cidla na turbu (hrozila výměna ale nepotvrzená), stabilizátory a jednou jsem delal brzdy. tlumice původni. Ted trochu blbne spojka asi kandidát na opravu a vůz začíná trochu vrzat.

A pak jenom mechanicky poskozené veci, zejména nárazníky (kdyz je hodně využíváte opadají ty ozdobné stříbrné lišty), pak spodek předku o obrubníky.

Dále pak zrcátka co jsem s nima štrejchnul na D1 a na Smíchově a vyvyklaná středová opěrka.

Nic zásadní.

Myslím, že za dané prachy jedno z nejlepších aut na trhu ojetin.

+3/0
18.12.2018 17:13

J60o16s84e62f 28V82o67s46i79c66k50y 4103657406523

Po dlouha leta po valce existovaly v Evrope pouze dve dieslove znacky.

Byly to Mercedes 220 a Peugeot 404. Oba to byly nizkoobratkove motory (3000ot.) Z tehto 2 byl Peugeot daleko lepsi a rychlejsi. Navic si Peugeot svou robustnosti a solidnosti dobyl celou Afriku a jezdi tam dodnes. To byly jeste ale zadni nahony. Dnes to tam prebrala Toyota.

+2/0
18.12.2018 17:10

R65a43d57e71k 39C26o44u22f91a87l 1373778267242

Takže auto a motory poruchové, tečou z něj kapaliny, dávejte si na všechno pozor ale kupujte?

+3/−2
18.12.2018 17:05
Foto

V12á56c73l68a18v 74V83í63š42k36a 4855457955349

Strasne jsem ho chtel..asi pred rokem. Mel jsem vyhlidnuteho kombika. Volam dvema kamaradum automechanikum...neznaji se....a oba odpovedeli absolutne stejne: "vem nohy na ramena a utikej od tohodle auta pryc!" :-)

+3/−1
18.12.2018 16:11

T62o50m90á41š 18R87ů59ž26i56č17k42a 8165475234956

A co vám doporučili?

0/0
19.12.2018 13:49

P34e50t65r 52S44p32a91t81z90i89e55r88e32r 7164702355424

Tohle auto ani omylem. V našem servisu se jich pár už protočilo. Všechno do byly naftové verze 2.0 HDI a 100 kW...nejen že tam odcházely vstřiky, kdy pak cena za nové byla skoro vyšší než cena auta, ale často i jiné problémy s motorem. A to důležité je že u dvou aut se nám tu nezávisle na sobě stalo, že jim hrozil stav tzv. splašenej diesel. Tedy kdy motor jde díky propusti motorového oleje do sání neustále do otáček a vypnutím klíčku ho nevypnete. Kdo to nezná tak sice vytáhne klíček, ale motor je neustále dál v maximálních otáčkách a drží je dokud se nezadře, jelikož je s tím spojený únik oleje do spalování a pak to i hodně kouří. Takové auto většinou pak chytne a shoří. Kdo ví jak se to projevuje tak ihned dá max. rychlostní stupeň a přes brzdu auto "udusí".

A tohle se nám tu stalo za tu dobu co jsem v serivsu jen právě u těhle motorů Pegueotu 407. Strašný auto.

+3/−2
18.12.2018 15:37

A90n81t70o10n56í29n 89S65e96b54e49r41a 7613708610869

Bych odpojil svíčky, tedy zapalovací lištu.

0/−5
18.12.2018 16:21

R39o90b70e43r11t 73M41a80c59h11a84l29a 8641531546314

U dieselu? Pane vachmajstr, vy jste hlava..

+11/0
18.12.2018 16:23

J74i50ř34í 75J22u49ř15i60c98a 2548893821

;-D

+2/0
18.12.2018 18:24

O60l29d30ř38i67c59h 40O45l37e34š 6683580107

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.12.2018 21:49

J21o98z70e10f 34H22r52i32c74i89š37i93n 4483470330406

Tak 2,0Hdi je dlouhodobě kladně hodnocený motor ve všech PSA modelech a podobně i ve Fordech a dodávkách s co delal PSA s Fiatem.

Ale treba máte zvlástní mikroklima ve vasem servisu.

+3/0
18.12.2018 17:43

J70a87n 20S89p80u61r39e71k 7276697333180

Splašený diesel je v 99% následek zanedbané údržby, stejně jako většina ostatních závad. Tedy vizitka majitele, nikoliv auta jako takového. Navíc, tohle hrozí úplně každému dieselu s turbem, není to žádné specifikum jen tohoto motoru.

To je přesně odkaz takového toho chytráka, který do auta "jen leje olej a naftu" a pak se diví, že se mu "najednou" auto začne sypat pod rukama.

+3/0
18.12.2018 18:02

J27i96ř15í 90J33u64ř23i77c14a 2358863121

A máte tip na auto pro takové "chytráky".

0/0
18.12.2018 18:25

J67a18n 69S91p35u89r29e35k 7106747493240

Žádné auto dlouhodobě nevydrží zanedbanou údržbu a zároveň každé najede mnoho stovek tisíc kilometrů, když je o něj správně postaráno (pokud to zrovna není páteční kus).

Že je u nás auto s 200 tisíci km bráno jako na odpis, je jasná vizitka průměrného majitele, který opravuje, až to nejede a místo včasné výměny jednoho dílu si zbytečně zničí nebo "načne" x dalších. Oprava je samozřejmě typicky provedena nikoliv použitím originálních dílů, nýbrž díly co nejlevnějšími, které za a tolik nevydrží a za b často způsobí i výraznější opotřebení dílů okolních.

A pak se nadává na automobilku, co to vytvořila za nespolehlivý šrot. Že zde koncern platí za spolehlivější, je způsobeno pouze tím, že většina těch aut je prvních 5 let vlastněna firmami, které se drží údržby, a tak jsou tato auta ničena "vychytralým" majitelem až o pár let a nějakých těch desítek tísíc km později.

+3/0
18.12.2018 18:38

M77i77c48h81a36l 53J40a11n14o34v34á68č 8977136385353

406 bylo krásně auto, tohle... Nevím, to fakt není pro mě.

+8/0
18.12.2018 15:22

J69a28n 14Š82l84é51g81l 8202680138813

Tak pozor... sám jsem měl 407 a mohu Vám říct, že nikdy více jenom kvůli jedné věci.... výhled z auta hlavně doleva na křižovatkách je opravdu velmi špatný kvůli tomu sloupku. Silně nedoporučuji... zbytek auta celkem v pohodě.

+2/−1
18.12.2018 14:01

J96o43z33e42f 76H82r37i23c84i82š85i34n 4733340820766

No kvůli tomu jsem měl drobnou nehodu, ale jinak jsem za to auto rád.

0/0
18.12.2018 17:02

J42i48n71d88ř96i63c59h 16M94o90r64á71v94e67k 78M 3775543565956

Tak nevím, asi máte kliku na dobrý kus..Všichni mí známí, co měli Peugeot se jich rádi zbavili..Teda mluvím o novějších..Staré Peugeoty jsou k neutahání..

0/−1
18.12.2018 17:45

J76o70z56e51f 41H84r27i55c49i44š54i79n 4103170190436

Ví se o problémech francouzů z přelomu tisíciletí když najeli na velké množství levné elektroniky, která se hromadně kazila a zkazila reputaci jak PSA tak Renaultu.

To by mohlo chytnout ještě 407 z prvních let..

Já mám 2009 a na bežné ježdění pohoda a z pohledu spolehlivosti jsem spokojen. Bojím se až dojde na EGR ale zatím v poho.

Měli jsme v rodině dávněji i 307 což nebyla žádná sláva ale ani ne zásadní problém jak se s oblibou o francouzích píše.

Myslím že reputace Peugeotům křivdí a uměle snižuje jejich cenu. Právě proto myslím, že je to dobrá koupě. Ne, že by to bylo nějak zázračně dobré auto.

+2/0
18.12.2018 17:55

A48n79t16o28n46í37n 38S51e22b21e41r54a 7163148400769

To mám nejraději. Přiď to má jak výletní jachta, ale místa pro posádku málo. Rv

+1/0
18.12.2018 13:54

Najdete na iDNES.cz