Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

VIDEO: Crash test auta po bouračce. Špatnou opravu nepoznáte

Dvě identická vozidla, a přesto by svou posádku ochránil stříbrný passat lépe než modrý. Není to barvou, ale technologií a pracovním postupem použitým při opravě obou vozů po nehodě. Německý institut KTI provedl unikátní test. Nejprve rozbil dvě stejná auta, opravil je a pak je zase poslal do crash testu. Chtěl tak ukázat, že opravit auto po těžké bouračce jde, musí se ale vědět, jak na to.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

A proto nemám auto. Tečka. :-P ...

2 0
možnosti
DR

Ono je nejlepší se vůbec nehýbat, ještě by se člověku stalo něco na kole, při chůzi a tak. Základ zdraví je prevence. Nejlepčí je sedět na židli a psát do rubriky auto.idnes o tom že nemám auto ;-D

5 0
možnosti
DT

Praci znackoveho servisu jsem videl jednou a stacilo mi. Predpokladal jsem ze automechanik vi kde ma auto alespon starter. ;-D Navic dnesni "moderni auta jsou z polovicniho plechu nez byvavaly, napr. No a precpani elektronikou ocenite zejmena pokud nekde v blizkosti vaseho auta uderi blesk ;-D

0 3
možnosti
Foto

I73v84a62n 80K10o13p75t42a

28. 6. 2013 6:52

Ten plech je sice poloviční, ale jeho pevnost někde jinde. Navíc jde o to kde ten plech je. Třeba u kapoty je potřeba aby se zmuchlala, jinak by nás mohla v lepším případě skalpovat. Ono pevnost zaručuje hlavně to co nevidíte tedy skelet, pak mohou být vnější plechy o něco měkčí než dříve.

2 0
možnosti
Foto

V mém životě jsem se najezdil statisíce kilometrů vozy bez airbagů a bez crashtestů. Prostě jsem si raději dával pozor. ABS a podobně jsou sice dobré vynálezy, ale špatnému řidiči nepomohou.

Autoškola na Tatře 57B, bez synchronizace, potom Škoda Populát r.v. 1938, Fiat 500 r.v. 1961, Škoda Oktávia  1964, Citroen 2 CV,  Ford Taunus, Fiat 124S,Mercedes 220/8, Mercedes 200D, Mercedes 240D, Mercedes 250D, žádný z těch vozů neměl ani airbagy, ani ABS a přežil jsem.

Takže žádnou paniku, hlavně nepředjíždět, kde je to nebezpečné, raději chvilku počkat na křižovatce a hlavně se plně věnovat řízení. Airbagy vám pomůžou snad ve městě, při rychlostech nad 50 km/h vám už nepomůže nic, než vaše opatrnost.V

3 1
možnosti
PM

P33e63t71r38a 87M87a66l60á

27. 6. 2013 23:51

Můžete být sebeopatrnější, ale jak do vás najede šílenec, který se nedívá vlevo vpravo tak nic neuděláte

8 0
možnosti
Foto

Rozdíl mezi "značkovým" a klasickým servisem je jen a pouze ve výši marže a ochotě domluvit se. Pakliže máte spolehlivého automechanika, domluvíte se s ním i na tom, jestli chcete díl nový značkový, nový neoriginální, repasovaný, nebo z vrakárny. Mezi nimi jsou ohromné cenové rozdíly. Autorizovaný servis Vám automaticky dá nový značkový. I při obyčejné výměne oleje občas člověk nestíhá zírat. Litr oleje Valvoline za 150,- a litr stejného oleje (jiná značka) za více než 500,-? A navíc, ve značkových servisech dělají dost často absolutní ucha z učnáků, kterým bych se bál auto svěřit. Motivace soukromník, který dělá sám na sebe je úplně jiná...

1 1
možnosti
PM

Konecne prispevek ktery ma hlavu a patu a miri k tematu. jeste mi v clanku chybi porovnani cen opravy a rozdil v ucinku na posadku, ktery je dosti zasadni.

0 0
možnosti
JH

Honda vede už více jak 10 let databázi oprav podle VIN. Takže stačí u ojetiny si v Honda servisu zjistit historii. Samozřejmě, nemusí vše být opravováno v autorizovaném servisu. Jenže jestli bylo auto opravováno po havárce, každý zkušený mechanik (hondy) pozná. Není-li u takového auta v databázi Hondy záznam, ruce pryč. I proto preferuji Hondy.

1 0
možnosti
JH

Databáze je vedena Hondou ve Velké Británii pro celou Evropu, zapomněl jsem dodat.

0 0
možnosti
LP

v AAAauto budou vedle sebe a nikdo to nepozná - cena i km stejné

4 0
možnosti
PM

P15e91t70r56a 89M41a71l37á

27. 6. 2013 23:52

Ale za to áčka nemůžou snad ne? Nebo by měli zjišťovat jak šikovný člověk opravoval bourané auto?

0 0
možnosti
MN

kdyby do toho sloupku strčili ještě jackl z Ferony, bylo by to na 200%

3 0
možnosti
MK

M98a33r88t53i13n 87K83u70b39a

27. 6. 2013 16:50

Na motorce takový blbosti člověk řešit nemusí ;-D

1 0
možnosti
JK

J76a24n 32K97ř81í20ž

28. 6. 2013 2:03

...ne,nemusí a taky neřeší.

Soudím tak podle pomníčků u silnic.Zastavíš,přečteš si - zde tragicky zahynul motocyklista ten a ten,tehdy a tehdy,čest jeho památce!

Někde jsou i fotečky,medvídci,kytičky(umělé),svíčičky(pravé,svítící).

0 0
možnosti
LG

Docela by mě zajímalo, jaká je pravděpodobnost, že jedno auto bude dvakrát po sobě úplně stejně nabourané.

To je totiž jediná situace, která se dá tímto testem nějak hodnotit. Ve všech ostatních případech je ve hře tolik proměnných, že je pro ně vypovídací hodnota tohoto testu v podstatě nulová.

Ale aspoň se s tím někdo zabývá...

2 7
možnosti
MN

Nepochopils no. Ale hlavně že je tam tolik proměnných.

4 0
možnosti
JL

J53i93ř10í 16L24i90n58d52a

27. 6. 2013 14:47

tak tak pokud nemate na nove auto tak si radeji zadne nekupujte ... bohuzel dneska kazdy kdo ma diru do zadku si koupi vrak za par korun a pak to na silnicich podle toho vypada Rv

1 6
možnosti
JN

J11a24n 77N56o13v72á41k

27. 6. 2013 16:52

Kdyby si auta kupovali jen ti, co mají na nové, tak by silnice zely prázdnotou - nebo by nejčastější značkou byly Dacia a indická Tata.

Pokud se vám 3-4 roky staré auto střední třídy zdá nehodné nákupu, mělo by se zároveň přikázat těm, co si ho kupují nové, že ho musí po téhle době vyhodit a koupit si další nové.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...