Opel Kadett GSi je ikona osmdesátých let. Jeho obrázek se bil o místo na zdi klučičích pokojíčků s plakáty Steffi Grafové a Depeche Mode.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kousek upravený na tréninkové auto rallysty jsme projeli.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Povedené tvary hatchbacku dodnes nezestárly.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na délku má čtyři metry, to dnes měří Opel Corsa, která je o kategorii níže.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Do interiéru se dostal bezpečnostní rám.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Moderní auta samozřejmě umí být rychlejší a k tomu přidají mnohem více komfortu, ale koncentrovaný přímočarý zážitek jako ve vykuchaném speciálu z osmdesátých let nenabídnou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Sepp Haider za svou kariéru jel 14 závodů mistrovství světa rally WRC.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Čalounění šlo ven, zůstala jen izolace stropu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Řazení je vcelku přesné, dráhy jsou kvůli dlouhé řadičce delší.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na přístrojovce zůstalo jen to nejnutnější. Přibyl přístroj "tripmaster", kterým spolujezdec měří přesně vzdálenosti a časy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zadní sedadla jsou pryč.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Poslední generace Opelu Kadett, označená jako E, se prodávala po celém světě pod přibližně deseti různými jmény.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Z auta je díky tenkým sloupkům a velkým proskleným plochám výborný výhled.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
I obyčejnější moderní auta dokážou být rychlejší, ale starý závoďák rozhodně nabídne šťavnatější řidičské zážitky.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tento kousek je v Česku na pár dnů. Pochází z depozitáře Opelu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Osmiventilový atmosferický čtyřválec má 115 koní nedušených přisnými emisními limity. Díky odlehčení celého vozu se zdá, že má sil mnohem více.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
S digitálními přístrojovkami to v osmdesátých letech některé automobilky zkoušely. Vypadalo to efektně, ale bylo to velmi nespolehlivé.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Anatomická sedadla skvěle drží tělo.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Bezpečnostní rám je u závodních aut povinný.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Rám také vyztuží karoserii, která se pak méně kroutí. To zrovna u hatchbacku s velkým víkem kufru výrazně pomůže.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Opel Kadett E GSI
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Vzpěra mezi horním uchycením tlumičů omezí kroucení karoserie.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz