Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M49i67r73o74s48l47a46v 47V79y81k29o19u64p96i15l 3740806843635

Někdo své referentské auto dokáže i za jeden rok zestárnout o 5 let, protože ho doslova huntuje, a to jak motor, tak interiér. Prostě jsem to nafasoval a nic mne to nestálo.

+10/0
doporučit
17.5.2019 9:16

V36í19t 95K30o84u90b85a 6606120464258

Se slevou 20% se běžně dají pořídit nová skladová auta, nebo kusy co musí dealer odebrat nuceně z distribuce. Nevidím jediný důvod kupovat rok, nebo skoro 2 roky staré auto, navíc s 30-ti tisíci, za srovnatelnou cenu. Sám jsem vloni koupil předváděčku, která měla 20 km a to předvádění jsem si v ní odjezdil sám před vlastním přepisem vozu. Sleva 24% z ceníku, záruka 5 let.

Rodina by ale potřebovala čtyř, nebo pětileté vozy do sto tisíc, aby jim řekněme 10 let mohly sloužit. Bazary jsou ale plné sedmiletých firemních vraků se skutečným nájezdem okolo dvou set s mizernou údržbou prakticky zralé do šrotu.

+8/0
doporučit
17.5.2019 7:40

M82a46r13e65k 60Š73t47ě88t77k67a 4471968932173

Tak jsem se díval na stránky Škoda Plus a jsou to teda pálky, o nějakých 20% ceny dolů (oproti novému vozu) se tu nedá vůbec mluvit. Navíc ani roční auto s nájezdem do 30 tisíc km není ani vzdáleně to samé, co nové. Nikdy nevíte kdo s tím jezdil, jak s tím jezdil a kde s tím jezdil. Ideální je počkat si na facelift vyhlédnutého modelu a pak koupit nějakou skladovku - prověřený a hlavně nový vůz a cena oproti tomu novému po faceliftu klidně 150 tisíc rozdíl (namátkou třeba před časem Kia Sportage apod.).

+8/−1
doporučit
17.5.2019 7:06

R20a58d80e45k 73N66e51u32m18a73n90n 5522472888825

"Pokles ceny v prvním roce" ....

Je otázka, jak to počítají - pokud z ceníkové ceny, tak je pokles samozřejmě extrémní, ale za ní nekupuje snad nikdo

+4/0
doporučit
17.5.2019 9:23

M62a86r43e10k 64J97a82n15e97č45k41a 1377916173941

Mladé ojetiny 1-3 roky většinou z operáků dávají smysl pouze u manažerských aut, kde je propad ceny větší, díky větší pořizovací ceně novky. U flotilové konfekce, kde se vždy hledí na co nejmenší pořizovačku a tomu odpovídá i barva a výbava vozu, tak tady bych se okamžitě otočil a šel si raději pro novku. Ojetina musí mít výraznou finanční úsporu na prodejní ceně oproti novce a ne skoro stejnou, nebo velmi mírně menší, což za ty možné rizika vůbec nestojí, i když je to stále v záruce. Stejně tak, bych si nikdy nekoupil novku - předváděčku, protože vím, jak spousta lidí tomu dává za uši a prodejci je nechají, protože někdo po menší slevě po tom stejně vždycky skočí.

+2/0
doporučit
17.5.2019 19:23

J87a21n 12K22r74u42p14k24a 4386788725602

No novinka to neni. Nekteri (Toyota v Ostrave) do toho programu davaji vozy svych zamestnancu, ktere vykazou v prvnich letech vaznou vadu (profoukle tesneni pod hlavou). Samozrejme vse zamaskovano.

+1/0
doporučit
18.5.2019 8:09

Najdete na iDNES.cz