Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M34i27r23o85s58l92a42v 15V71y53k89o33u14p58i13l 3580786633805

Někdo své referentské auto dokáže i za jeden rok zestárnout o 5 let, protože ho doslova huntuje, a to jak motor, tak interiér. Prostě jsem to nafasoval a nic mne to nestálo.

+10/0
doporučit
17.5.2019 9:16

V41í19t 12K47o43u40b15a 6486440644158

Se slevou 20% se běžně dají pořídit nová skladová auta, nebo kusy co musí dealer odebrat nuceně z distribuce. Nevidím jediný důvod kupovat rok, nebo skoro 2 roky staré auto, navíc s 30-ti tisíci, za srovnatelnou cenu. Sám jsem vloni koupil předváděčku, která měla 20 km a to předvádění jsem si v ní odjezdil sám před vlastním přepisem vozu. Sleva 24% z ceníku, záruka 5 let.

Rodina by ale potřebovala čtyř, nebo pětileté vozy do sto tisíc, aby jim řekněme 10 let mohly sloužit. Bazary jsou ale plné sedmiletých firemních vraků se skutečným nájezdem okolo dvou set s mizernou údržbou prakticky zralé do šrotu.

+8/0
doporučit
17.5.2019 7:40

M19a10r13e42k 61Š67t77ě75t92k80a 4321298412643

Tak jsem se díval na stránky Škoda Plus a jsou to teda pálky, o nějakých 20% ceny dolů (oproti novému vozu) se tu nedá vůbec mluvit. Navíc ani roční auto s nájezdem do 30 tisíc km není ani vzdáleně to samé, co nové. Nikdy nevíte kdo s tím jezdil, jak s tím jezdil a kde s tím jezdil. Ideální je počkat si na facelift vyhlédnutého modelu a pak koupit nějakou skladovku - prověřený a hlavně nový vůz a cena oproti tomu novému po faceliftu klidně 150 tisíc rozdíl (namátkou třeba před časem Kia Sportage apod.).

+8/−1
doporučit
17.5.2019 7:06

R49a13d56e89k 57N44e94u37m43a60n76n 5252242748515

"Pokles ceny v prvním roce" ....

Je otázka, jak to počítají - pokud z ceníkové ceny, tak je pokles samozřejmě extrémní, ale za ní nekupuje snad nikdo

+4/0
doporučit
17.5.2019 9:23

M27a87r93e70k 16J47a79n32e11č25k51a 1897106863871

Mladé ojetiny 1-3 roky většinou z operáků dávají smysl pouze u manažerských aut, kde je propad ceny větší, díky větší pořizovací ceně novky. U flotilové konfekce, kde se vždy hledí na co nejmenší pořizovačku a tomu odpovídá i barva a výbava vozu, tak tady bych se okamžitě otočil a šel si raději pro novku. Ojetina musí mít výraznou finanční úsporu na prodejní ceně oproti novce a ne skoro stejnou, nebo velmi mírně menší, což za ty možné rizika vůbec nestojí, i když je to stále v záruce. Stejně tak, bych si nikdy nekoupil novku - předváděčku, protože vím, jak spousta lidí tomu dává za uši a prodejci je nechají, protože někdo po menší slevě po tom stejně vždycky skočí.

+2/0
doporučit
17.5.2019 19:23

J60a85n 82K16r77u90p11k90a 4536178705232

No novinka to neni. Nekteri (Toyota v Ostrave) do toho programu davaji vozy svych zamestnancu, ktere vykazou v prvnich letech vaznou vadu (profoukle tesneni pod hlavou). Samozrejme vse zamaskovano.

+1/0
doporučit
18.5.2019 8:09

Najdete na iDNES.cz