Diskuze
Němečtí autoprodejci slevují se šrotovným, Octavia Tour je za cenu fabie
Děkujeme za pochopení.
Kopakopa
Škoda je "česká"?
Je zajímavé, jak Škoda ochotně sleví Němci, který má plat cca 5 x vyšší, než Čech, ale Čechovi prodá tak draze, jak jen to okolnosti umožňují...
Od této "milé" automobilky bych si v životě auto nekoupil - je typickým představitelem upřímnosti hesla "podporujte domácí firmy"...
;-)
zvláštní ekologie
starou oktávii z roku 96 nechám sešrotovat a koupím si s bonusem novou Oktavii Tour
....marně přemýšlím, co je na tom ekologického, když je to to samé auto, jen se musí vyrobit jedno auto navíc=víc znečištění při výrobě. A už vůbec nechápu, co je ekologického na tom, když si koupím Touareg s osmiválcem (spotřeba paliva: 15,7 l/100 km, emise CO2: 375 g/km) - to není ekologický bonus, ale bonus na pod poru automobilek. (vlastně by si mohli stěžovat výrobci a prodejci ostantího zboží, protože to co lidé teď utratí za auta, tak neutratí jinde.....)
Patrick
Re: zvláštní ekologie
šrotovné = prodej jednoho šrotu a nákup jiného šrotu, zvlášť u VW a Škoda...
kos
a šrot do čr
Jen aby nám ten šrot z Německa sem nevozily nějaké offshorky
Vlad
Jo ty ceny
Hmm, kdyby byla Octavia za 230.000,- tak bych klidně svoji stařičkou Cectru 2,5 V6 dal do šrotu. Takto ale ještě chvíli budu muset trápit naše ovzduší. Ročně 40.000 km.
vela
Re: Jo ty ceny
Myslím, že výroba nového auta ničí ovzduší víc než ta Centra :D
Karel
se někde mají
jako prasata v žitě. Mně jako chudákovi v chudé zemi nikdo nic nedá. Bude mi muset moje Fabka HTTP ještě nějaký ten pátek vydržet.
Jirka
Hlupost
Šrotovné je nejevětší hovadina co kdy kdo vymeslel, proč mám z mých daní příspívat stát někomu na auto, když jsem si kupoval auto já tak mi taky nidko nepřispětl. Tohle je opravud odměna pro ridiče kteří mají nové auto již delší dobu a pravidelně jej obměnují. Opravdu výborná nápad, někdo jezdí autem starým 20let, ničí životní prostředí a možná už tím autem ohrožuje i provoz tak mu za odměnu dáme jen tak peníze na nové, ale ten kdo má třeba auto z roku 2005 a předtím měl třeba auto z roku 2000 takže tak neznečišťoval, nesmradil a neobtěžoval okolí tak tomu dáme za odměnu prd, opravdu spravedlivé. Když už tak pro všechny, např. jednou za 7let nárok na příspěvek třeba 30 000 v případě koupi nového auto. Ale takhle ani náhodou. Doufám že hovadinu šrotovné u nás nikdo nezavede
tmf
Re: Hlupost
ano totální hovadina
ani ten příspěvek po x letech nic neřeší, vlastně by byl kontiunální a jen by se o něj plíživě zvedla cena aut. Vlastně to samé proč se nesnižovalo DPH u benzínu když byl dražší, cena by se snížila tak na týden, 14 dnů a pak by DPH skončilo u pumpařů.
bdf
Auto x ekologie
Používat ve spojitosti s autem slovo ekologický mi přijde víc než hrůza. Už sama existence a podpora individuální automobilové dopravy nemá s ekologii v pravém smyslu slova nic společného.
lojzek
Re: Auto x ekologie
Tak, dneska jsem šel na bus a říkal jsem si nad těmi singl auty, safra kam to všichni jezdíte... plné menší okresní město. Ale zas ta hromadná doprava, zrovna dneska,plno, stál jsem, za mnou řvoucí smradlaví romové, předemnou na sedačce ňákej zchlastanej jouda. Tak si říkám, jestli mi ten klid (jako nenervování se s řízením) a možnost přečíst si knížku, za to stojí.
Jinak k tématu, jsem optimista, na podzim začne růst, šrotovné beru jako přechodnou podporu.
Parouback
V tomto článku se nachází
jedna velice důležitá informace - "Peníze na šrotovné docházejí"
eko-LOGIK
srotovne=antiekologicky antiekonomicky tunel
totalni nesmysl je to jako pousteni zilou tezce zranenemu krvacejicimu ridici po nehode.
¨Dost uboha reklama resp. snaha vyburcovat verejne mineni, lidi nejsou blby
Vašek/Brno
no no
taková cena za O 1 jako teď v Německu , by u nás měla být úplně normálně..
je to přece jen stará koncepce auta, opět můžeme vidět ,jak je škoda auto nenažraná,
aspoň v ČR..
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...