náhledy
Široká boule na přední kapotě prozrazuje prototyp SL z roku 1965 s osmiválcem o výkonu 250 koní. Motor s objemem 6,3 litru pocházející z limuzíny 600 byl ale na roadster moc těžký, na sériovou výrobu nedošlo.
Autor: Mercedes
Mercedes-Benz 230 SL Pagoda
Autor: Mercedes
Mercedes-Benz 230 SL Pagoda
Autor: Mercedes
Je zábavné jezdit s mercedesem. (Reklama z roku 1965)
Autor: Mercedes
S pevnou snímací střechou typu hardtop vyšel Mercedes 230 SL na 20 600 marek, provedení s plátěnou skládací střechou bylo o 350 marek dražší.
Autor: Mercedes
Při pohledu zepředu nejlépe vynikne prohnutý tvar střechy.
Autor: Mercedes
Crashtest dokazuje, že po nárazu zůstává prostor pro cestující v Mercedesu SL nedotčen. Vypadlé přední okno a zvrácená hlava figuríny (vůz ještě neměl opěrky) vypadá z dnešního pohledu děsivě.
Autor: Mercedes
Mercedes 230 SL "Pagoda"
Autor: Mercedes
Konstruktér Béla Barény (vpravo) a designér Paul Bracq při premiéře pagody na ženevském autosalonu v roce 1963.
Autor: Mercedes
S pevnou snímací střechou typu hardtop vyšel Mercedes 230 SL na 20 600 marek.
Autor: Mercedes
Hardtop bylo možné k plátěné střeše přikoupit za 1100 marek a obě střechy podle nálady střídat.
Autor: Mercedes
Studie budoucího SL má ještě konvenční tvar střechy a svažující se linii dveří.
Autor: Mercedes
Jeden je sportovním vozem s komfortem limuzíny, druhý limuzína s výkonem sportovního vozu. Vyberte si. (Reklama z roku 1965)
Autor: Mercedes
Přístrojová deska posledního provedení 280 SL.
Autor: Mercedes