náhledy
„Esko“ mělo pro zlepšení aktivní bezpečnosti velmi rozměrné přední i zadní světlomety s ochranou proti znečištění: přední disponovaly malými stěrači, zadní zase pro mercedesy typické žebrování bránící ulpívání prachu, bláta či sněhu.
Autor: Mercedes-Benz
Sedmilitrový osmiválec zcela vyplňoval motorový prostor. Vynikal však bezúdržbovým hydraulický vymezováním ventilové vůle a ve své době dlouhou lhůtou pro výměnu oleje.
Autor: Mercedes-Benz
Dobový snímek z premiéry verze 450 SEL 6.9 odhaluje cenu 69 930 DM, tedy více než dvojnásobek částky za výchozí šestiválec 280 S.
Autor: Mercedes-Benz
Takhle bohatě dimenzovaná křesla s luxusním velurovým čalouněním lákají k usednutí i dnes. Vpředu i vzadu byly opěrky hlavy a samonavíjecí pásy, mohutný volant měl bezpečnostní sloupek. Mercedes-Benz patří v oblasti pasivní bezpečnosti na špičku od konce 50. let.
Autor: Mercedes-Benz
Osmiválec 6.9 se dodával jen do verze SEL, která byla proti standardní Třídě S prodloužena o 100 mm.
Autor: Mercedes-Benz
Mohutné pneumatiky na pouze 14palcových kolech se podle dnešních měřítek hodí spíše na terénní než prestižní vůz.
Autor: Mercedes-Benz
Osmiválcový supermotor M100 měl svůj původ v jednotce z limuzíny Mercedes-Benz 600.
Autor: Mercedes-Benz
Tady bylo „esko“ doma: parkoviště před luxusním hotelem.
Autor: Mercedes-Benz
Nápis 6.9 na zádi se mnozí zákazníci po ropné krizi raději rozhodli odstranit.
Autor: Mercedes-Benz
Luxusní Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 se navenek od ostatních verzí poznal jen díky o něco mohutnějším pneumatikám a větším výfukům.
Autor: Mercedes-Benz