Psal se duben 1970 když z výrobního pásu v Togliatti vyjel první VAZ 2101.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Italská technika vylepšená sovětskými inženýry vydržela v několikrát inovované podobě ve výrobě do 21. století.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Základem VAZu byl Fiat 124, který byl za rok 1966 vyhlášen evropským Autem roku.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
První ladu vyrobili 19. dubna 1970.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
První upravený fiat z Togliatti získal odolnější podvozek, brzdy a pérování, nový motor a název Žiguli podle nedalekého pohoří.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
V roce 1978 měla Lada 1200 na cenovce 58 000 Kčs, Lada 1300 byla o šest a kombík Universal o osm tisíc dražší. Průměrná mzda tehdy byla 2 537 Kčs měsíčně.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dnes už začíná být zachovalý „žigulík“ ceněným adeptem na veterána.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zadní sedačky dostaly bezpečnostní pásy až o desítky let později.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Čtyřmetrový sedan pohání čtyřválec 1,2 litru.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Původní VAZ 2101 se vyráběl od roku 1910 do roku 1988. Pař přišla modernizace.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Pohotovostní hmotnost je 955 kilogramů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
VAZ 2101
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz