náhledy
Start byl na sedlčanském náměstí.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Dorazila auta různého stáří. Podmínkou bylo, že se daný vůz musel začít vyrábět před rokem 1985.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Stylový klasický saab závodil poprvé.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Ostřílení borci mají své speciály upravené přímo pro jízdy pravidelnosti. Nejdůležitější je mít přesný cyklotachometr. Posádky si vyměňovaly nápady, jak umístit snímač na kolo.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Nenápadná pětiválcová audina (s automatickou převodovkou a čtvrtmilionem kilometrů v těle) nakonec celý závod vyhrála.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
V konkurenci modernějších a mnohem silnějších vozů dojel trabant třetí. O sílu jde v závodech pravidelnosti až v poslední řadě.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Krásné kupé přitahovalo nejvíc pozornosti náhodných diváků.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Nenést značky Fiatu, byla by tahle panda k nerozeznání od Seatu Marbella, kterým závodil v začátcích legendární Španěl Carlos Sainy v začátcích své kariéry.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Stylové kupé Opel Ascona se už často nevidí.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Octavia se čtvrtmilionem kilometrů v těle závodila jak o život.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Druhá octavia ve startovním poli má za sebou opravdovou závodní kariéru.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz
Na start Tour de Slapz Historic se tentokrát kvůli povodním postavilo jen dvanáct vozů.
Autor: František Dvořák, iDNES.cz