- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten první obrázek, Hyundai PONY, je nesporně německý Ford, z Leverkusenu u Kolína nad Rýnem. Můj Ford Taunus z r. 1971 měl prakticky shodnou masku chladiče. Tehdejší modely kolínského Forda měly 1300 nebo 1600 ccm. Z mého 1600 GT mi zbyla jenom dílenská příručka, nebyla to žádná trvanlivá auta.
Pane kolego, nevím, jak jste v Pony objevil Taunuse.
Žádné generaci tohoto vozu není ta korejská hrůza podobná.
V současnosti je to jiná, Hyundai se Fordu velmi podobá, samozřejmě "čirou náhodou".
Dobré auto nelze posuzovat jenom podle ceny, záruky a i případného bezporuchového provozu v době záruky. Pokud si kupuji auto na delší dobu, tak mě logicky bude zajímat, jak bude auto fungovat hlavně po skončení záruky a kolik pak bude stát servis. Spousta lidí si neuvědomuje, že jednou budou levně koupené auto prodávat a logicky za něj pak i podstatně méně dostanou, než za premiovou značku. O případném zájmu ani nemluvě.
Stačí kouknout na ceny ojetin první octavie a k němu srovnatelných korejců, které s pravděpodobností už ani nejezdí. A představa, že Hyundai najel za svůj život více jak půl milionu km je prakticky nereálná.
Skvělý sedačky, vyhřívaný volant je v zimě příjemná věc,i když se to někomu nezdá, mnoho odkládacích ploch.. výbava za kterou se jinde připlácí,5 let záruky... levné garanční prohlídky....
Ja němóžem inákšije než to najlepčijé hovoríť, a kam sá hrabů tý bratráncovjá a súsedovjá z Boleslávě.
Viém o čom hovorím, lebo mám Hjundéée Akcént už z minulého storočija, ktorý má za tjé letá už najazděné takmer 30 tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalíny do ostríkačov som nemeníl!!!
Ale trebárs sa o voz staráť a pečováť. Ja auto užívám ibá, keď je pekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě, než zagarážujem auto vyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším a navoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a pod práhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. A stejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjéto tákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani na akumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.
A hlavno vozidlo nepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomerného zatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckáj vpredu vľavo, kdě je volánt. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevoz drobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkami MHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosíme nekrestiánské jazdné zaplatíť.)
A vertě mojej letítej zkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcim zpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivý byť.
ještě bych Vám poradil aby jste si koupil minimálně 5 kg rýže a po hromádkách ho poskládal po autě i pod mot. kapotu. Rýže jak je známo tak pohlcuje vlhkost, to auto Vám při tom stání nikdy nezrezne
Ale jo, jako konkurence na trhu dobrý. Když to někdo chce, ať si to koupí. Já to ale určitě nebudu.
Vase osoba tady nikoho nezajima.
K tomu novému Fastbacku dostávají řidiči v základní výbavě i hadříček? To zapuštěné místo na zadku mezi zadními svítilnami nejspíše myčka úplně neumyje...
To je základní problém - neznalost.Oni samozřejmě nemají problém plnit emisní limity. Jen si poněkud vypomohli s výstupními hodnotami. Zkrátka plní stejné emisní normy, akorát je na papíře jiné číslo. Těžko říct, koho tato skutečnost živí...
Nevěřil jsem, že uvidím větší hnus než Fiat Multipla. A pak jsem uviděl Hjondé Matrix...
Hnůjdaj Metrix 1,5 nafta mám jako služebák již třetí v pořadí.Vynikající auto.
Když přijedu do servisu Ford s Fokusem hned mi cpou výměnou nový hnůjdaj a mého fordika si chtějí nechat! Proč asi ?
Fordem tam,vlakem zpátky.... švagr koupil místo i30 , Fokus... a dodnes si nadává.... málo místa , chabá výbava, místo motoru tříválcové cosi...a o mé záruce 5 let,se mu ani nesní,
Pro ty co mají problém s chápáním psaného textu, opakuji, že Hyundai vyhrál v testu kvality a spokojenosti..... Přičemž vozidel typu Elantra-i 30 se vyrobil stejný počet jako Volkswagen Golf.... A bez problémů s emisemi, a turbomotorky...
To že jich tolik vyrobili neznamená že je prodali. Ale jedině LEXUS