Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Tečka za puntem. Nestárnoucí fiat má pořád co nabídnout

V srpnu se uzavřela historie jednoho z nejslavnějších evropských automobilových jmen posledních dekád. Fiat vyrobil poslední vůz z modelové řady Punto. Přesně po pětadvaceti letech a třech generacích, ve kterých vzniklo na osm milionů těchto vozů, je konec. Punta z poslední generace jsou dnes zajímavými ojetinami.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Naprosto bezproblémové auto , jen provozní kapaliny a destičky .

0 0
možnosti
JJ

To auto jsem miloval.

1 1
možnosti
JW

J35a51r36e12k 24W97o82l97f

28. 9. 2018 8:32

To já mám zkušenosti bohužel jen ty špatné, slaboučký motor (1.2 rv 2011) + velká váha na tak malé auto = velká spotřeba a celková lenost, špatný raid na tak malé auto, levné tvrdé plasty v interiéru a celkem vysoká poruchovost na firmě jsme jich měli asi 10 ... výhody hezký design a celkem nízká cena pořízení...

0 0
možnosti
PB

Když má Punto slaboučký motor, jakým pojmem byste označil motory konkurentů ze stejné kategorie aut a ze stejné doby? Punto 1,2 8V mělo 48, později 51 kW, u konkurentů v základní motorizaci většinou 1,2 to bylo nejčastěji 44 kW (např. Fabia, Fiesta, 206), Polo 51 kW, více mělo Clio, Corsa a i20. Zrovna tak mluvit o lenosti v souvislosti s motory Fire je dost mimo, jsou to ochotně se vytáčející motory, které se nejlépe cítí nad 3000 ot. klidně až do omezovače. Je to atmosféra, takže je potřeba řadit a výkon si zasloužit. Naproti tomu jdou poměrně krátké převody, takže (zase na poměry třídy) Punto rozhodně není líné. Podobně jako s výkonem, je to s hmotností, ani tam Punto nevybočuje z průměru třídy, za pravdu Vám dám jen v tom poloměru otáčení, tam jsou na tom konkurenti o pár decimetrů lépe.

0 0
možnosti
MD

Nechte si ty klikací články do jiných sekcí, prosím..

0 0
možnosti
JJ

J14i70ř49í 65J50o85z59a

28. 9. 2018 3:40

Po přečtení recenze v znamem nemeckem casopisu (ceska mutace) jsme hodne rychle vycouvali si koupit Punto. Radeji jsme sestrili dal a sli do Suzuki Swift Hybrid... nemenil bych.

0 0
možnosti
PB

No tak nezbývá, než Vám popřát, aby Vám to přesvědčení vydrželo, protože ten, kdo Vám namluvil, že jakýkoliv hybrid (nic proti Suzuki) bude spolehlivější než mechanicky solidně postavené Punto, tak to byl skutečně MUTANT;-D. A je jedno, jestli český nebo německý.

3 1
možnosti
MJ

Novější Punto to projelo hlavně chabou nabídkou motorů v rozumné cenové relaci. Ty slabounké 8V to prostě zazdili, jinak bych už jeden kousek měl doma taky, protože až na ty bídné standardní motorizace to bylo šikovné auto do města a okolí.

1 0
možnosti
MP

Letos jsem měl na dovolené půjčené Punto, mělo najeto 30 tis. km. Bohužel v ničem horším jsem zatím nejezdil. Rodiče mají Bravo a to je pořádný rozdíl oproti Puntu.

0 0
možnosti
Foto

T12o25m12a52s 48A17p11l

27. 9. 2018 22:43

...a upřímně, ani jsem nevěděl ze se to ještě vyrábí :)

1 0
možnosti
Foto

Tady u nas na jihu Cech jezdi Puntem nejhorsi ridicky na svete. Kupuji si to kvuli velikosti a cene. Ale jakmile vidim Punto s velmi mladou nebo naopak postarsi zenou za volantem, vzdy zpozornim. A to neni obecny utok na ridicky, ale vlastni zkusenost. Denne najedu kolem 100km a alespon 1 punto se chova prapodivne.

0 0
možnosti
Foto

T28o56m55a81s 15A37p81l

27. 9. 2018 22:42

podobnou zkusenost mam na severovýchodě s Renault Clio/Thalia+Chevrolet :)

0 0
možnosti
JS

Seznam závad: .... nekultivovanost (tříválec 0.9 TwinAir)....

jestli to nebude tím, že TwinAir je dvouválec ;-)

a o tom, že je to "závada" (terminus technicus), by se taky dalo s úspěchem pochybovat.

6 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...