

Kolorovaná fotografie ukazuje, že Eliška Junková jezdila se žlutou bugatti.
Autor: K&K Bugatti Register
Manželé Čeněk a Eliška Junkovi startovali v roce 1926 na závodě Zbraslav – Jíloviště se dvěma „pětatřicítkami“ - Eliška se základní T35, Čeněk se silnější T35B.
Autor: K&K Bugatti Register
Dnešního obnoveného závodu z Brna do Sobešic se s Bugatti T37 pravidelně účastní manželé Profeldovi.
Autor: K&K Bugatti Register
Vladimír Gut byl velmi schopným obchodníkem, který v meziválečném československu alsaskou značku zastupoval.
Autor: K&K Bugatti Register
Bugatti na startu závodu Brno – Soběšice v roce 1929.
Autor: K&K Bugatti Register
Eliška Junková se v roce 1927 stala absolutním vítězem závodu Brno – Soběšice.
Autor: K&K Bugatti Register
Rakušan Helge Hauk je duchovním otcem knihy K&K Bugatti Register. S Bugatti několikrát startoval i na Brno – Soběšice.
Autor: K&K Bugatti Register
Originální motor z Bugatti 40 v dílnách Ladislava Samohýla.
Autor: K&K Bugatti Register
Výroba kopií Bugatti T35 v Otrokovicích.
Autor: K&K Bugatti Register
Výroba kopií Bugatti T35 v Otrokovicích.
Autor: K&K Bugatti Register
Výroba kopií Bugatti T35 v Otrokovicích.
Autor: K&K Bugatti Register
Sbírka Bugatti muzea aut Samohýl Motor Holding ve Zlíně - Jiří Valach má renovaci a stavbu bugatek na starosti
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Na první testovací jízdu se vydala bugatka, kterou postavili lidé kolem zlínského podnikatele Ladislava Samohýla. Jde o dokonalou repliku legendárního modelu 35.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Na první testovací jízdu se vydala bugatka, kterou postavili lidé kolem zlínského podnikatele Ladislava Samohýla. Jde o dokonalou repliku legendárního modelu 35.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Na první testovací jízdu se vydala bugatka, kterou postavili lidé kolem zlínského podnikatele Ladislava Samohýla. Jde o dokonalou repliku legendárního modelu 35.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA
Na první testovací jízdu se vydala bugatka, kterou postavili lidé kolem zlínského podnikatele Ladislava Samohýla. Jde o dokonalou repliku legendárního modelu 35.
Autor: Dalibor Glück, MAFRA