BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW 330d Touring xDrive
Autor: BMW
BMW 330d Touring xDrive
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
Historie BMW řady 3
Autor: BMW
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW Museum
Autor: Lukáš Hron, Mobil.iDNES.cz
BMW 3 GT
Autor: BMW
BMW 3 GT
Autor: BMW
BMW Serie 3 Touring
Autor: BMW
První generace BMW M3 měla standardně 15" kola, za příplatek byla dodávána o palec větší kola (na fotografii).
Autor: Automobil Revue / Martin Sznapka
S výjimkou kapoty měla M3 ve srovnání s řadou 3 všechny karosářské díly jiné. Například má originálně rozšířené blatníky nebo plastové víko zavazadlového prostoru s pevným křídlem.
Autor: Automobil Revue / Martin Sznapka
Vyváženost a plynule se blížící ztráta přilnavosti jsou fantastická zkušenost za volantem první generace BMW M3.
Autor: Automobil Revue / Martin Sznapka
Kárované „sportsitzy“, volant M Technic II a obrácená kulisa řazení patřily ke standardu M3 E30.
Autor: Automobil Revue / Martin Sznapka
Principy řešení interiéru se za skoro čtyřicet let zase tak moc nezměnily. U M verzí zůstaly i typické červené rafičky přístrojů.
Autor: Automobil Revue / Martin Sznapka
Atmosférický čtyřválec o objemu 2,3 litru má čtyři škrticí klapky ovládané plynovým lankem. Rychlostí reakcí ohromuje dodnes.
Autor: Automobil Revue / Martin Sznapka