náhledy
Mercedes 190
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
W 201 byl prvním mercedesem s karoserií, která ve zvýšené míře dbala na aerodynamiku. Při měřeních dosahoval vůz podle provedení hodnot cW=0,32 až 0,35.
Autor: Mercedes-Benz
Nový Mercedes 190 měl premiéru v zimních kulisách. Psal se 7. prosinec 1982.
Autor: Mercedes-Benz
Kritici vyčítali malému mercedesu vysokou záď. I díky ní však bylo auto na svou dobu mimořádně bezpečné.
Autor: Mercedes-Benz
Kompletní řada W 201 pohromadě. Zleva modely 190, 190 E, 190 D a 190 E 2,3-16
Autor: Mercedes-Benz
První trojrozměrný model budoucí řady W 201 v měřítku 1:5
Autor: Mercedes-Benz
Mercedes W 201 s dvoulitrovým benzinovým čtyřválcem o výkonu 90 koní a prostým označením 190 vydržel ve výrobě jen do roku 1984.
Autor: Mercedes-Benz
Mercedes W 201 s dvoulitrovým benzinovým čtyřválcem o výkonu 90 koní a prostým označením 190 vydržel ve výrobě jen do roku 1984.
Autor: Mercedes-Benz
Osmdesátá léta a kompletní sestava limuzín od Mercedesu. Vlevo je nejmenší řada W 201, uprostřed řada W 124 z roku 1984 (dnešní řada E) a vpravo třída S (W 126), poprvé představená v roce 1979.
Autor: Mercedes-Benz
Mercedes 190 E 2.5-16 Evo II z roku 1990 byl postaven pro závody DTM.
Autor: Mercedes-Benz
Řada W 201 odstartovala éru pětiprvkové zadní nápravy.
Autor: Mercedes-Benz
Mercedes 190 na Nürburgringu
Autor: Daimler
Mercedes 190
Autor: Daimler
Mercedes 190
Autor: Daimler
Mercedes 190 jako okruhový speciál německého mistrovství DTM
Autor: Daimler
Mercedes 190 jako okruhový speciál německého mistrovství DTM
Autor: Daimler
Mercedes 190
Autor: Daimler
Mercedes 190 jako závodní speciál pro německé okruhové mistrovství DTM
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
Mercedes 190
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
V květnu 1984 se 190 E 2.3-16 znovu ukázaly ve velkolepém světle. Při prvním závodě formulí 1 na nové trati Nürburgringu Mercedes zorganizoval závod pilotů F1 ve 20 identických autech. V něm se poprvé na trati konfrontovali Ayrton Senna s Alainem Prostem. V exhibičním závodě nakonec Senna vyhrál, za ním dojel Niki Lauda.
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
Mercedes 190 E 2.5-16
Autor: Daimler
Mercedes 190
Autor: Daimler
Mercedes 190 E
Autor: Daimler
Mercedes 190 při rekordních jízdách na italském okruhu Nardó
Autor: Daimler
Mercedes 190 E
Autor: Daimler
Mercedes 190 na vysokorychlostním okruhu Nardó
Autor: Daimler