Autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Palubní deska renovovaného autobusu Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Palubní deska renovovaného autobusu Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
V renovovaném prototypu autobusu Tatra 500 HB - 138 nechybějí ani dobové nápisy
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, detail mechanismu otevírání oken
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, střešní větrací okénko
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, osvětlení interiéru
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, výdechy větrání nad cestujícími
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, celkový pohled do interiéru
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, zadní sedadla pro cestující
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, sedadla pro cestující
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138 disponuje 35 místy pro cestující
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, výrobní štítek
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Renovovaný autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, přední obrysová světla
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, přední mlhovka
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, nasávání vzduchu ukryté u zadního okna
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Tatra 500 HB - 138, couvací reflektor před přední nápravou osvětluje celý bok autobusu
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138 v barvách odborářské orgnauizace Tatry Kopřivnice
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, odpružení zadní nápravy
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, zadní náprava
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, zadní světlo
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138 nasávání vzduchu
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Autobus Tatra 500 HB - 138, motor pochází z Tatry 138, některé díly jsou z Tatry 148.
Autor: Jakub Vrána, iDNES.cz
Horský autobus Karosa T 500 HB, typový výkres linkové varianty s celkovou přepravní kapacitou 60 cestujících
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Model horského autobusu Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Technické muzeum Tatra
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Technické muzeum Tatra
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě
Horský autobus Karosa T 500 HB
Autor: Regionální muzeum ve Vysokém Mýtě