Diskuze
Unikátní bus Tatra vznikl natruc. Objel Evropu, viděl Moskvu, teď zas ožil
Děkujeme za pochopení.
I51v17a23n47a 36N10e54j96e41d70l73í94k88o24v97á
Jak se mu podařilo mít na něm starou SPZ???
P90e21t49r 19P70r39u68s
Asi to preregistroval nekdy ted, SPZ se nemeni. Pokud to s tou puvodni nekde roky stalo, tak se pouzije ta puvodni.
D40a62v65i49d 85A47d10á29m55e44k
To je Vám taková nádhera, panečku jo....
M58i82c42h93a45l 69Š91i89l57h17a67v67ý
Parádní veterán. Skvělá práce!
P47e93t90r 74H20u22l90k35a
Unikát to je, ale jinak to moc hezký neni. Nejhezčí autobusy byly RTO
P47e70t83r 81L75a59n81g86e23r
ze předu mě hrozně připomíná ruskou buchanku.
R16a95d22i25m 39P46o15l80á14š54e51k
No, pokud tam byl tatrovácký podvozek a motor, tak to určitě mělo vyšší průjezdnost a bylo to ( podvozek T138 s předpokládám dvanáctiválcovým motorem)) přemotorované, takže v kopcovitém terénu výrazně lepší pohyblivost.
Na druhé straně byl takový autobus náročnější a dražší na údržbu, tehdejší tatrovácky podvozek sjížděl pneumatiky nerovnoměrně a díky vzduchem chlazenému motoru tam musela být proti škodováckému autobusu znatelně vyšší hlučnost.
Takže něco za něco. Ostatně jako vždy.
Pokud ty zmíněné dva busy tatrováci udělali navíc a mimo plán, tak by asi bylo velmi zajímavé znát, v době nejtvrdšího komunistického režimu, kdy obvinění z nějakého rozkrádání a sabotování socialistického hospodářství a poslání třeba do uranových dolů bylo jedna dvě, jaký oficiální status ty busy měly.
Podle mně to nejspíš byly oficiálně nějaké zkušební a testovací vývojové vzorky.
Nejspíš nějaký VIP tatrovácký soudruh po litru vodky "mluvil s nějakým sovětským VIP soudruhem z venkova, který projevil názor, že by bylo vhodné mít nějaký autobus pro ruský venkov s jeho mizernými cestami necestami" a tím se stavba těch busů oficiálně "přikryla.".
M21i36l86a37n 29N95e86s98p60o27r
Renovace super, ale jinak hrozne skaredy autobus :)
D84a87n15i75e50l 20Ř54e52h17á56č84e92k
...hrozne skaredy autobus...
až je hezký. Ale to dělá asi to stáří.
J15a66k49u77b 28Š58a61f79a14n45d19a
Krása. Jen se mi nějak nezdají ty hmotnosti. Na štítku je zatížení 2490kg, což při 32 lidech dělá 77kg/os. A to jen když nikdo nestojí... To museli celkem rychle přetížit, ne?
R38a12s79t19i83s94l42a59v 16P29a85l69u62š
V tej dobe bolo asi dosť málo obéznych ľudí. :D
J51a51n70a 22S55n28i16e24g71o27n31o29v87á
Dobrá práce! Fakt unikátní! Ty designové detaily jsou překrásné, Ještě "naglobinovat" pneu vojenským globinem a nemá to chybu!
M50a77r37e46k 79F23l49e77k76a73č
Je to škoda... tento článek mohl začínat:
Příběh jednoho z největších výrobců autobusů v evropě začal psát "unikátní autobus vyrobený natruc"
J70i10ř70í 57E73r96b78e72n
No to tedy rozhodně ne. První prototyp Tatra 500 HB vznikl v době, kdy se v Karose hromadně vyráběly dálkové verze dvounápravového autobusu Škoda 706 RO.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...