Diskuze
Řadící páka za volantem a žádný posilovač. To jsou Leninovy saně
Děkujeme za pochopení.
M35i76l67a67n 46G16á92l
Máti měla model 2140 a i tam bylo topení tak důkladné, že měl člověk sedící vpředu pocit, že mu na holeních každou chvíli vzplanou kalhoty Nikdy jsem žádné jiné auto nezažil tolik topit. Ale jinak celkem komfortní jízda na svou dobu, když už se to teda rozjelo, ovšem pak to nešlo zastavit, brzdy byly hrozné. Další hrůza byly stěrače o dvou rychlostech: 1 - pomalu a 2 - velmi pomalu. V opravdu hustém dešti prakticky nešlo jet. A žralo to jako tank.
B64ř82e81t20i10s29l57a51v 21R71o67h39á30č92e61k
Podobně topila i Lada Samara. V v největších mrazech jsem v ní jezdil jen v košili (samozřejmě před výstupem jsem se oblékl). Všichni na mě koukali - jak jsem prý otužilý. V autě bylo ale příjemných 23°C. U Samary byly skvělé i brzdy a akcelerace - vzpomínám na ni nejraději. Jen extrémně rezla a "odcházely" gumové díly (hadičky).
M19i66r82o23s85l34a54v 61S28t85e58i82n24e53r
Moskvič nezapře svoji příbuznost s Oplem Kadetem, továrnu z Německa Rusové vyvezli 1945. I Poběda byla projekt Opel Kapitän z r. 1945.
Samozřejmě v letech potom vývoj pokračoval, ale dost jinak, než u Oplu. Příruby mezi motorem a převodovkou byly ještě dlouho stejné.
D52r14a48h89o52m66í19r 90S68t97r84o42u83h68a74l
My jsme měli toho novějšího. Pamatuju si z něj jako výrazný prvek právě zadní světla vystupující z karoserie a tajemné víčko nádrže ukryté pod poznávací značkou. Děda ho zlomil na přejezdu, když jej naložil cementem. Věčná škoda. Jezdil i na ředidlo.
P33e62t88r 15S87c48h53w96a29r68z
Tohle auto jsme měli, bohužel jsme ho koncem 70. let prodali, bylo mi 10 let a Ivánka jsme obrečeli všichni.
M96i90r52o76s16l19a23v 47S68t40e56i43n74e17r
To jste udělali dobře, na poslední chvíli. Můj švakr musel práhy vylít betonem, už tam žádná ocel nebyla. Dlouho to ale nevydrželo.
J17i61ř38í 23F13o65g49e61l
Leninovy saně se říkalo Volze.
Moskvič byl Moskal.
B67o52h52u59s13l60a50v 70P83a93r41t49y70k
Leninovy saně byl vždy Moskvič. Volha byla Carevna.
K16a42r65l 77R59i60e37g64e32l
Moskviče těch pozdějších verzí měly přezdívku "žhralok" pro vysokou spotřebu.
M70i22c41h45a45l 90H55e68b21e11d45a
Jeden takov� je�t� t��rychlostn� jsme kdysi m�li. Pamatuji si na st�ra�e z�visl� na ot��k�ch motoru, ale tak� na hrdlo n�dr�e pod SPZ, tak�e se na pump� musel otev��t i kufr ;) A nezapomenutelny byl ukazatel nadepsany �maslo� ;)
O98n34d55ř15e62j 95F96e55l61c12a35n
říkalo se mu taky "dlabanej ingot".
D45r11a29h71o44m52í15r 22S96t44r20o80u47h71a24l
Nebyla to už ta verze, která měla hliníkový motor? Moskvič začal vyrábět hliníkové motory jako třetí na světě.
I15v79a37n 35M29a48r34e82k
Moskal neměl posilovač? A kolik vozů jiných značek ho tehdy mělo?
J42a41n 31F53o96n41d66r75n79a68j
Představte si, že západní auta je měli. I klimatizaci
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...