Diskuze
Ošklivka Alfa. Hranatá obluda fascinuje technikou a kufrem na bouchačku
Děkujeme za pochopení.
P65e17t66e42r 51H81r31i17c
nechápem!!! možno tvoja stará je ošklivka, alebo obluda pane radaktore. Táto Alfa je ešte aj dnes krásna, nehovoriac o čase vzniku... porovnajte so škodou 120L!!!
P76e21t31r 42R84u39m16p66l19i51k
proč autor zdůraznuje ošklivost? Mně se to nezdá.
M72a88r18t21i53n 64K36o73u34b72e51k
Ze dvou posledních článků o Alfě dvakrát špatně napsáno Quadrifoglio...
M43a66r40t81i76n 86M13i24k54o19l91á83š60e83k
Když pominu obsah samotného článku, podstatou sdělení patrně je, že údržba Alfy Romeo je tak náročná a nákladná, že by se do toho neměl nikdo pouštět a koupit si Škodofku. Je to pitomost, vystavěná na legendách majitelů vozidel odhoněných na silnicích západní Evropy a dovezených do Kocourkova, kde z nich slavnostně vyletěla ojnice po servisních zásazích různých jezedáků a lázeňské kůře olejem z Lidlu zvoleným podle hesla "když na to jezdí bráchovo tédéíčko, bude na to jezdit všechno."
Ze zkušenosti vím, že údržba Alfy není o nic dražší nežli údržba například Seatu Leon, Ibizy nebo Octavie.Hlavní silou komunity kolem Alfy Romeo je nejen to, že se na silnici zdraví, ale především že sdílejí informace. Existují diskusní fóra, kde jsou k nalezení všechny podstatné informace týkající sevisu, sourcingu součástek apod. Je sice poněkud náročnější oddělit zrno od plev, ale zatím jsem našel vše, co jsem potřeboval - a moc jsem toho nepotřeboval.
Proč jsem tohle všechno psal:
Já chápu a rozumím, že určitá forma předsudků je nezbytná. Dělá náš svět srozumitelným a transparentním. Motoristé si v hospodě zanadávají na ty italské sráče, to bych si nikdy nekoupil, škodofka, pežot a tak dál, pak vypláznou dvacet litrů za turbo nebo jim z 1.6 THP vypadne svíčka na silnici, ale tak to prostě je a tak to má být. Já osobně z toho mám radost, protože to tlačí ceny aut dolů a já si mohu udělat radost častěji a více.
Z čeho ovšem radost nemám, je ten neuvěřitelný příval blábolů a klišé o italských milenkách s přehnanými nároky a podivnými manýry. To už ve vážně k posrání, jaká je to nuda. Mají motorističtí pisálkové vůbec něco jako fantazii? Kdyby to někdo napsal jednou, dvakrát, OK, ale tohle se opakuje pořád dokola a navíc to má čím dál perverznější nádech. Pomalu to připomíná ty celebritní klepy na super.cz zahrnující fotky kalhotek nepozorných celebrit. http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2013102001
P25e48t56r 57D47o91h86n15a79l
Když pominu obsah článku, podstatou sdělení patrně je :-D
Tohle ale fakt neeeeee. Vždyť tam nic takového není! Je tam objektivně popsána zajímavá alfa z osmdesátých let. Tečka.
O95d57s95t23r77a25n18ě95n44ý 69U86ž77i63v12a12t62e29l
K26a75r35e58l 13P37e85c44k34a
Ten začátek mě zabil vida, i na iDnesu je občas někdo kreativní v psaní.
O80n72d35ř98e45j 22S57t24a73r16o60c46h
Mně se naopak takové tvary líbily. Lepší než dnes, kdy většina aut vypadá jako ocucaný bonbon.
J53i94ř28í 38E90r17b25e98n
Auta vypadající jako ocucané bonbony nebo rozteklé kostky margarínu vládly silnicím už v 50. letech - Renault Dauphine, Renault 8, bavoráky, saaby, koneckonců i Škoda 1200 a 1000 MB.
V 60. letech nastoupily štíhlé rychlé linie trojkových bavoráků, simek, Renaultu 12, Fiatu 125 apod., ze kterých se pak v 70. a 80. letech vyvinuly ty nakopnuté krabice mercedesů, fiatů a citroenů. Jeden designér opisoval od druhého už tehdy, když nebyly tak přísné bezpečnostní předpisy jako dnes.
I33g45o54r 38F38a91r29b18á20k
I když nemám Alfy rád, rozhodně se nejedná o ošklivku. Auto, které se dalo poznat mezi jinými, ne jak dnes, kdy většina aut vypadá jako hromádka (tohle by smazli) džěmu
D83e49j77a66n 77T80a55d37i95c
Krasne se diva na auta s neprazskou znackou, furt jen same 4AX a 3AA na fotografiich.
M61i50c48h18a85l 62H87r49u71b80o16š
Ani to uz dnes nie je pravda. Uz je to bezrozmerne oznacenie Registracnej Znacky bez prislusnosti voci nejakemu mestu ci kraju. Jedine co vypoveda je to, kde to auto bolo kedysi prihlasene, ale uz tam patrit nemusi...
P21e29t70r 44M10i44c28h95a70l
Jaká ošklivka? Proč nám autor vnucuje svůj názor, svoje vnímání vkusu? Mně se to auto naopak líbí.
K52a91r48e13l 89P65e82c78k74a
Říká svůj názor, od toho je autor a píše články. Proč vy nám vnucujete názor, že se vám auto líbí?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...