Diskuse k článku

Značkovým servisům se daří přilákat starší auta, jezdí tam i felicie

Vložit příspěvek

O86n64d60ř57e14j 42F23r44a44n88c

12. 11. 2019

Úsměvná reklama... kdyby ty značkové servisy aspoň vynikaly kvalitou, tak by tam někdo jezdil, ale ony jsou často horší než ty neznačkové.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M60i50k89u80l40á51š 31K57a34l81i16n70a

12. 11. 2019

Ve znackovem servisu nic nespravuji ale vymenuji a casto se Vas snazi oskubst.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

T85o33m70á39š 24Ž83i93t15n81ý

12. 11. 2019

jak ztrojnásobit cenu felicie... ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M21i84c63h40a58l 73K37r85č48á13l

12. 11. 2019

Do značkového jsem přestal jezdit ve chvíli kdy jsem zjistil že mně prodávají litr oleje 4x dráž než ho koupím na e - shopu. O tom že si přivezu vlastní olej nechtěli ani slyšet a o tom že ze mě přestanou dělat blbce a prodají mě ho max 2x dráž taky ne.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O49n55d76ř27e35j 76N79o80v80á49k

12. 11. 2019

Do značkovýho nejezdím, ale jezdím do servisu s prací asi 650Kč/h. Udělají, co mají a účtují uvěřitelný počet hodin. Můžu si přinést vlastní díly.

Jezdil jsem do servisu za 300 Kč/h... a ve výsledku to vyšlo cenově stejně (účtovali nadsazený počet hodin) a věšeli mi bulíky na nos.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P53e56t66r 55Č15e57r88m71á80k

12. 11. 2019

Není to zas tak překvapivé, jednak jim často jde na ruku samotná automobilka když dodává zvýhodněně díly na starší auta, no pak jak ke uvedeno v článku - auta jsou čím dál sofistikovanější a i zdánlivě banální úkony se bez patřičných servisních dat stávají pro garážové servisy komplikované a ve finále vzhledem k účtování v hodinovce (a ne normočasech jako v autorizáku) drahé. A o tom kolik servisů si zaplatí za servisní data, neřkuli disponuje patřičnými přípravky si asi není třeba dělat iluze...

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J71i82ř30í 60Z93ý54k67a

12. 11. 2019

značkový servis? Jedině když vím co s tím je a nemám čas, prostor, nebo chuť si to opravit sám. Pak mám téměř jistotu, že to opraví dobře. Mají na to nářadí, postupy, dají kvalitní díly, dotáhnou to předepsaným momentem, pokud je zapotřebí zajištění šroubů barvou, tak to provedou ... kontroluji to po nich, a fakt to dělají.

U garážníků jsem se už tolikrát spálil, že je začínám ignorovat a považuji je za stejnou sortu lidí jako jsou taxikáři, politici, právníci ...

A pak je ještě jedna sorta autoopravářů a to jsou specialisté. Ať na elektroinstalaci, převodovky, motory, nebo třeba audio. Naštěstí jsem je nikdy nepotřeboval, ale pokud by se tak stalo, upřednostnil bych je před autorizovaným servisem.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

V77í95t 76C21h72a82l96u94p67a

12. 11. 2019

No naposledy jsem dal za výměnu oleje (CASTROL 5W30) +filtru + přehození kol na zimní na Fabii 1 1800 Kč v pneuservise. Za cca 40 minut byli hotoví. Ale značkový by to jistě udělal rychleji a levněji ;-D

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K67a46r76e93l 22S87t16r24ž33a10n71o41v17s72k12ý

12. 11. 2019

Od té doby, co není vázaná záruka na nové auto návštěvami značkového servisu, tak tam nejezdím. Mám jeden kousek od baráku a nepoznáte, že nejste ve značkovém. Jak na chování a přístupu, tak na odvedené práci. Poznáte to až při placení. Občas se stane, že si s něčím nevědí rady a oprava nějakou dobu trvá, než si zjistí, co potřebují. Někdy nemají příslušné díly, tak je musí objednat, ale to je asi tak veškerá kaňka, se kterou se musí počítat.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M68i78r96o76s32l77a72v 55J65o40c31h

12. 11. 2019

Dříve jsem také využíval "garážníky". Kvalita práce průměrná, doklad s popisem služeb a dílů bylo téměř sprosté slovo, případně na papírovém dokládku ručně napsáno "Oprava automobilu" atd. Po zjištění co všechno dlouhodobě auta stála, jsem přišel na to, že lepší je dobře koupit zánovní (1 rok) stará auta a platit pravidelný značkový servis. Vzhledem k mému nájezdu je měním jednou po 8-10 letech. Když si člověk vybere správnou značku a motorizaci, platí jen pravidelné servisy a spotřebák. V dlouhodobém horizontu to vyjde stejně jako koupit starší auto a jezdit ke garážníkům, jenže máte klid a když se bude lámat chleba, tak máte faktury s podrobným popisem, záruku mobility, servisu 24, pojištovna nemrmlá něco o řádném servisu, když musí plnit atd. Prostě pokud chcete mít auto v perfektním stavu a mít klid, je lepší koupit to nejnovější na co máte a platit pravidelný servis. Ano značkový servis může okrádat, nicméně si dovoluji tvrdit, že pravděpodobnost je menší než je tomu u garážisty.

Mimochodem existují specializované neznačkové servisy, kde zaplatíte výrazně více než ve značkovém servisu a umí vyřešit problém co by u značkových servisů nedali. Jenže upřímně, není lepší vybrat si takové auto a mít ho ve stavu, kdy ten problém nemusím řešit vůbec, protože nenastane. ;-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J21i13r84i 72D42o82b82r57ý

12. 11. 2019

To ja na pravidelny jezdil do znackoveho, protoze auto potrebuji a kdyz pri prohlidce zjisti, ze neco potrebuje vymenu, bezne veci maji skladem. Rano jsem tam auto nechal, odpoledne vyzvednout. Pohoda.

Az do letoska. Servis me oznamil, ze mam "moc levne auto" a nemaji zajem ho servisovat. Napred jsem myslel, ze je to vtip. Toyota yaris, ktere pouzivam jako druhe auto "kolem komina".

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M19a89r31e35k 13J76a69n41e53č79k31a

12. 11. 2019

O kvalitách práce a mnohdy i dílech značkových nebo neznačkových servisů vím svém a od doby, kdy si auta servisuji zásadně sám, nemusím již nic řešit znova, nebo se s někým dohadovat. Jedině u Hondy jsem se setkal opravdu s kvalitním servisem a velmi vstřícným cenovým přístupem u staršího vozu. U značek jako Škodovka katastrofa, Subaru katastrofa, Renault nemá smysl ani psát, prostě servisy děs a hrůza. Nyní vím, co jsem tam dal za díl, oprava provedena správně a slovo utahovací moment pro mne taky není sprosté slovo. Pak už se nedivím, že i pravidelně servisované ojetiny v ČR jsou často kasičky na peníze, když kvalita servisů je velmi bídná. Je také naivní si myslet, že značkový servis si bude hrát s opravou a dodržovat přesně pracovní postup, když má na jednotlivé úkony předepsaný čas ;-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

K67a16r64e68l 47N69o23v27o97t89n44y

12. 11. 2019

U auta se řídím dvěma pravidly:

1. Co je starší 6ti let, to letí z baráku

2. Zásadně do značkového servisu.

Dřív jsem se tímto neřídí a měl jsem s auty problémy a spoustu výdajů. Od te doby, co řídím těmito pravidly, tak nemám problémy s autem a v konečném součtu ušetřím.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít