- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U benzínových vozů je odstranění NOx řešené katalyzátorem, protože jich není tolik. AdBlue je další komplikace.
Volvo FMX 500 30l nádrž cca 1000km,Tank ONO 1l 6,50Kč,OMW a podobné ,,vychvalované benzínky" bez možnosti natankovat/možná ne všechny,10l kanystr 480Kč- no nekup to-zloději
Ty dva litry jsou na kolik kilometrů to se nějak zapomělo napsat
To je různý. Údajně je systém vstřikování AdBlue neaktivní, dokud se neohřeje motor. Takže při krátkých projížďkách po městě bude spotřeba menší než na dlouhých cestách. Mám v autě 17 litrů nádrž a první vydržela asi 9000 km, ale nevím, jestli byla na začátku úplně plná. Teď má auto cca 16000 km (takže 7000 ujeto od minulého plnění) a zatím to nic nehlásí, upozorňuje to při poklesu na dojezd cca 2000 km. Co jsem tak četl po netu, většinou u mého typu auta píší majitelé 10-20 tisíc. Ale mám nový typ motoru s vyšším výkonem, tak to může být trochu jinak než u loňských modelů.
Podle toho chemického složení AdBlue bych na první pohled řekl, že když si načůráte do flašky, smícháte s vodou a dáte do auta, tak to udělá stejnou službu. Ekologie dotažená do dokonalosti
Pane autore článku, " u kií" je podle jakého vzoru? To je skutečně na pozvracení, co jste schopni s tou vaší češtinou vytvořit
Hele, vymyslel jsem auto, které jezdí za tři litry na sto.
Ale my jsme právě dostali dotaci od Aralu! To ji budeme muset vrátit.
Hele v pohodě, prostě vymyslíme další provozní tekutinu, která když dojde, tak auto nepojede, i když by jet mohlo.