Ošetření podvozku je hodně špinavá a ne zrovna příjemná práce. Koroze bují jak na neošetřených a výrazně exponovaných místech, tak zcela... Vladimír Trendl ukazuje na jedno z typických ložisek rzi ve spoji dvou dílů. Velmi nebezpečné je rezavění nosníků karoserie a nechráněných potrubí. Citlivé... Tovární ochrannou vrstvu snadno rozrušíte třeba také nesprávným použitím heveru. Na nanášení ochranného prostředku je auto nezbytné důkladně připravit. Začíná... …a zevrubným umytím tlakovou vodou. Je zapotřebí ochránit všechny části karoserie, na které nástřik nanášen nebude. Do fólie se proto schová celá svrchní část karoserie… …ale také brzdy nebo výfuk. Nesmírně důležité je rovnoměrné nanesení dostatečného množství materiálu. Po podvozku přichází na řadu dutiny. Odletující kamínky se do nich nedostanou,... Tradiční korozi lemů způsobuje fakt, že jde o extrémně namáhané místo, kde se... Velkou péči si žádá také teplotními rozdíly značně namáhaná kapota, kde se... Profesionální dílny dokážou vhodným způsobem ochránit také další komponenty –... Vzniklý elastický film vyžaduje alespoň 24 hodin schnutí. Čím častěji bude nástřik aplikován, tím menší budou náklady na jeho obnovení. Dodatečné  ošetření podvozku dnes volí i majitelé zcela nových aut. Tam, kde to ještě jde, se před nástřikem obrousí povrchová koroze, místo je... A jde se na věc. Každičké místo podvozku je v záři silných zářivek ošetřeno...