Diskuze

Sůl umí sežrat i nové auto. Postřik za pár tisíc podvozek ochrání

Zdálo se, že moru v podobě rzi se automobilky zbavily. Ale auta reznou stále, jen to není tolik vidět. Největším problémem zimních silnic je břečka z posoleného sněhu, ničící hlavně podvozky. Jeho dodatečné ošetření pořídíte asi za osm tisíc korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mne u skodovky r.v. 2010 (takze 7 let stare auto) zacina dost reznout hrana strechy nad celnim sklem. Od odletujicich kaminku to tezko bude - predni kapota je az na jediny maly kousek, ktery verim, ze muze byt od kaminku, jako nova. Oprava laku pry bude tak za 20-50 tisic, protoze je pry nutne navic vymenit predni sklo :-(.

0 0
možnosti

Mám úpně stejný problém. Flíček rzi na hraně kapoty nad čelním sklem a od kamínků rozstřílený lak na hraně přední kapoty. U 19 let staré octavie. ;-D Oprava bude stát cca 150 kč. ;-)

0 0
možnosti

J89a82n 84D37l20o84u57h50ý

10. 11. 2017 11:57

Mno opel aspon ty starsi modely maji cely podvozek potazeny takovou gumou a prestrikane do laku. Jedine co pak rezne jsou casti, ktere moc ochranit nejde a ani to nema vyznam: ramena, cepy, tahla a podobne. To je lepsi po 10 letech stejne menit za nove nebot stejne se to dneska neprodava samostatne.

0 0
možnosti

To se jmenuje plastisol, ale bohužel se rozsah toho, co se plastisolem ošetří, rok od roku zmenšuje, aspoň u koncernu.

0 0
možnosti

Nemám nic proti těmto akcím.Jen je potřeba pokud se to týká nového auta počítat s tím,že v případě reklamace může být zamítnuta z důvodu neschváleného zásahu do údržby vozidla.A další omyl je v tom,že se z vozidlem musí na každoroční kontrolu do autorizovaného servisu.Pro uznání záruky je pouze nutné dodržet předepsanou údržbu dle pokynů výrobce!Což si musí majitel vozidla ohlídat a i kdejaký Franta z Horní Dolní má prostředky si tyto informace zjistit a postupovat dle nich a i samozřejmě je legalizovat.

0 0
možnosti

A nebo udělat v autorizovaném servisu.

0 0
možnosti

nechápu, proč je takový problém zakrýt většinu podvozku plastem. Jenže to by se automobilkám vrátilo v delší životnosti a ta není žádoucí

2 0
možnosti

Naopak, ten plast je mnohdy na škodu, protože pod ním se velmi snadno drží vlhkost a kde je vlhkost a k tomu agresivní látky typu solanka, tak to pak vše koroduje mnohem rychleji. Pokud je tam volný přístup vzduchu je to mnohem lepší. Plasty slouží hlavně proti mechanickému poškození nátěru, třeba od kamínků, nebo pokud se s vozem zdolává trochu náročnější terén.

3 0
možnosti

Nejvíce mě baví ti, co si auto napatlají zespodu čímkoliv, co uzmou někde zadarmo, nebo dostanou za flašku. Těmhle totiž často nedochází, že když použijí nevhodný materiál pro nátěr, můžou chemicky natolik narušit původní dobrý nátěr, že se vytvoří kapsy, ve kterých se bude držet voda a vlhkost a auto jim shnije mnohem rychleji ;-D Další jsou pak ti, co to napatlají nějakým šmírem, což pak cokoliv opravovat nebo měnit musí být pro mechanika něco podobného, jako zápas v blátě ;-D

0 0
možnosti

Tak jestli tento postřik zabrání kamínkům narážet do karoserie tak bravo!

0 0
možnosti

Některé automobilky používají i materiály na odhlučnění (zpevnění) plastů na podvozku, hlavně podběhy. Snižují tím hluk od podvozku a zvyšují tím jejich pevnost proti vibracím. Není proto marné si nechat nastříkat kvalitním materiálem i plastové podběhy.

0 0
možnosti

Pokud máte koncern (ŠKodu, Vw, Audi), tak nástřik řešit nemusíte. Ti dávají dost silnou vrstvu od výroby a ta vydrží spoustu let.

Ale jestli máte francouze nebo asiaty, tak ti dávají strasně tenkout vrstvu, nebo jen na nějaké choulostivější místa, okolo prahů a tak. To je lepší to nechat ještě po koupi extra ošetřit.

Tak to prostě je.

1 6
možnosti

P40e37t80r 45B14á26č66a

9. 11. 2017 16:38

To u koncernu platilo mozna tak pred dieselgate, ted rozhodne uz ne.

1 0
možnosti

Ze svých mladých let si pamatuju, že na letišti se používala jako zálivka dilatačních spár betonových ploch hmota PURD (polyuretandehet). Hmota měla dlouhodobě stejné mechanické vlastnosti v rozmezí teplot +40 - -30 stupňů. Odolávala soli i velkému mechanickému zatížení. Stále byla plastická. Pak někoho napadlo s tím natřít podvozky u aut. Jenže problém spočíval v umění to naředit. Kdo to neuměl, měl klidně auto o 15 kg těžší :-). Další problém nastal, když jste chtěli vyměnit brzdové nebo palivové trubky. Ty prostě od podvozku nešly urvat. ;-D

1 0
možnosti

Trochu na mě dýchly časy dávno minulé, kdy si člověk koupil za 23,- Kčs/kg Restin Car a hadičkou s tryskou se dělaly dutiny u Škody 100.

Měl jsem dojem, že jsme od těch dob pokročili trochu dál, ale jak vidno, někoho to stále ještě baví. Akorát dnes je tahle zábava trochu finančně nákladnější.

0 0
možnosti

Automobíl vám nič nezožiére pokiál si kúpitě modél od kvalýtného ýrobca a naviác vozídlu venujetě pravidělnú starostlivosť.

Ja príkladno mám Hjundéée Akcent z minulého storočija, ktoré má za tjé letá už najazděné takmer 30 tisícov kilometrov a stálo je ako nové a praktýcky nič okrem olejá a kvapalíny do ostríkačov som nemeníl!!!

Auto užívám ibá, keď je pekné počasije a zotrvalý tlak vzduchá. A po každej jazdě než zagarážujem auto vyluxújem včetně motorového aj batožinového priéstorá, omyjem osuším a navoskújem a v garáži pak zvedněm steráče, aby sa gumky nědeformovály a pod práhmi ho tiéž podložím, aby sa odľahčílo pružínam pérovanjá a tlmičom. A stejnáko aj pneumatíkam neprospiéva zatiáženije v jednom miéstě, lebo tjéto tákto sa zplacaťujú v miéstě dlchšijého zatiáženija. Nezabúdam ani na akumulátor, ktorý vždyckáj po a pred jazdou dobijem na odpoviédajicú kapacítu.

A hlavno vozidlo nepreťažujem a praktýcky užívam ibá so svojú starkú a ta v záujme rovnomerného zatiaženija sedáva na zadnej sedáčke vpravo vo smere jazdy, a ja vždyckáj vpredu vľavo. Zavazadelný priéstor užívam ibá na menčije nákupy či prevoz drobných osobných potriéb. (Na veľké nákupy zásadno chodiévame prostriédkami MHD, ktoré v temto prípadku vytiážime dokonálo, keď už za tu prepravu mosíme nekrestiánské jazdné zaplatíť.)

A vertě mojej letítej zkúsenosti, že pokiál sa budětě o dopravný prostiédok staráť odpoviédajúcim zpvósobom budě vám slúžiť letá a stálo ako nový budě. Len nesmié človek lenivý byť.

1 1
možnosti

T84o23m 41D43v25o93r95n53í12k

9. 11. 2017 15:10

Ehm... Nerozumim jazyku tveho kmene... (A to slovensky umim obstojne...)

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...