Ramena a další části podvozku jeepu už jsou napadeny korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Karoserie s již aplikovanou vrstvou antikorozních inhibitorů.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Spodek je očištěný, může se začít s aplikací antikorozních inhibitorů.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Ramena a další části podvozku jeepu jsou už napadena korozí.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Proto přichází na řadu mechanická očištění.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Proto přichází na řadu mechanická očištění.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Proto přichází na řadu mechanická očištění.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Proto přichází na řadu mechanická očištění.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
A pořádné omytí tlakovou wapkou.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Před nástřikem se auto musí pořádně zabalit.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Před nástřikem se auto musí pořádně zabalit.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Před nástřikem se auto musí pořádně zabalit.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Před nástřikem se auto musí pořádně zabalit.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Spodek je očištěný, může se začít s aplikací antikorozních inhibitorů.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Karoserie s již aplikovanou vrstvou antikorozních inhibitorů.
Autor: Roman Švidrnoch, MF DNES
Dodatečné ošetření podvozku dnes volí i majitelé zcela nových aut.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tradiční korozi lemů způsobuje fakt, že jde o extrémně namáhané místo, kde se stýká vnější a vnitřní část karoserie. Obtížně se chrání také vnitřky dveří, kam se snadno dostanou nečistoty a vlhkost.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velkou péči si žádá také teplotními rozdíly značně namáhaná kapota, kde se vlhkost kumuluje v citlivé přední části. Také pro ošetření jejích dutin se užívá přípravek na bázi vosku, který dobře vzlíná a zároveň odpuzuje vlhkost.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Koroze bují jak na neošetřených a výrazně exponovaných místech, tak zcela skrytě, v početných dutinách karoserie.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Po podvozku přichází na řadu dutiny. Odletující kamínky se do nich nedostanou, sůl, prach a vlhkost však ano. Pro bujení koroze ideální kombinace.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ošetření podvozku je hodně špinavá a ne zrovna příjemná práce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nesmírně důležité je rovnoměrné nanesení dostatečného množství materiálu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velmi nebezpečné je rezavění nosníků karoserie a nechráněných potrubí. Citlivé jsou obecně také veškeré svary, které lze proti pronikání vlhkosti jen obtížně chránit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
…ale také brzdy nebo výfuk.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Profesionální dílny dokážou vhodným způsobem ochránit také další komponenty – například výfuk.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tam, kde to ještě jde, se před nástřikem obrousí povrchová koroze, místo je následně ošetřeno speciálním přípravkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz