Diskuze

Strašák jménem koroze. Co udělat, aby vám auto neshnilo

Koroze. Rez. Hnědý mor. Rakovina. Útočí na každé auto, nové i ojeté. Víme, jak se jí dá ubránit. Buď u specialistů, nebo doma v garáži. Projděte si náš podrobný návod, jak se to dělá.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejdrive to osetrim tim penetrantem WD, potom hustym olejem 90. Za tyden povrch rychle otru benzinem a svete div se - on se na tom drzi antirezovy lak nekolik let.

0 0
možnosti

R38o89b51e33r36t 18G91o40r82c

7. 11. 2019 12:12

Auto jsem prodal a koupil jsem si horské elektrokolo. To mě asi na podvozku nezrezne.

0 0
možnosti

V55í55t 41K85o18u94b95a

6. 11. 2019 22:33

Kromě Felicie Pick-up v atmosferickém dieselu, kterýžto motor byl nezničitelný, se mi nestalo, že by auto zrezavělo dříve, než bylo po motorické stránce zralé do šrotu. Speciálně v posledních deseti letech jsou plechy zcela v pořádku, když auta okolo 300 umírají na kur..tka, co do nich instaluje EU. Poslední C4 šla do šrotu na 200 po necelých osmi letech, protože ji v bazarech nechtěli ani zadarmo.

1 1
možnosti
Foto

EU nic nikam neinstaluje, to výrobci. A taky se hodí rozlišovat mezi EURO normami (které řeší to, abyste nemusel dýchat svinstva jako oxid uhelnatý, oxidy dusíku a prachové částice) a blbostmi typu flotilové normy, co řeší právě relativně neškodný oxid uhličitý (a vedou k instalaci "oblíbených" vymožeností typu start-stop systém).

1 1
možnosti

J56i89ř58í 97Z44ý12k65a

6. 11. 2019 19:52

jsem si před 10 lety koupil ojeté Volvo a nic takového nemusím řešit. Po skoro 19 letech ani smítko rzi.

Škoda, že v tomto trendu nepokračují. U následující generace docela dost reznou převzaté díly od Fordu (pomocný rám motoru, všemožné držáčky v motorovém prostoru, nápravy atp.). Nicméně tam by tento nátěr asi moc nepomohl. Lepší by bylo tyto plechové dílce z karoserie demontovat, očistit a poslat na pořádné žárové zinkování. Karoserie jako taková naštěstí ani u této generace nerezne.

0 0
možnosti

Kdyz koupim auto do 100 tisíc v slušném stavu, tak než dávat 10+ tisíc každé tři roky, to raděj neošetřím vůbec a než to zrezaví tak ho stejně pošlu do šrotu, protože ho mám na 3-4 STK

0 0
možnosti

Jenže proděláš kalhoty. Každou ojetinu musíš na začátku zafinancovat na servisu, takže čím kratší dobu s ní pak budeš jezdit, tím je taková investice víc prodělek.

0 1
možnosti

Ty ceny mě překvapily. Skoro 20 tis. za antikorozi, kterou je třeba co 3-4 roky "obnovit" je tedy darda. :-P

3 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Boze muj, takova akce kvuli spotrebaku? Kupte nove auto, za 4 roky vymente jako kazdy jiny spotrebak a je po starostech.

0 4
možnosti

Jasně, každý je milionář :-)

1 0
možnosti

„Zrezaví, správně. A co hlavně? ... No koroduje, vy tupci!“

10 0
možnosti

Raději kupujte auta, která nerezaví. Ošetřovat pdvozek s ošizenou povrchovkou poprvé po šesti letech už je jen zakrývání koroze, aby nebyla vidět.

2 1
možnosti