Ondřej Vetchý se stal tváří národního dopravce České dráhy a zároveň hraje v novém komunikačním konceptu společnosti Vodafone.
Pomyslnou bramborovou medaili získal Hynek Čermák, který je tváří pivovaru Staropramen a při příležitosti Mistrovství světa v ledním hokeji se objevil v reklamě sázkové kanceláře Tipsport.
Pětici uzavírá Simona Babčáková, která se synem Albertem hraje v reklamní kampani pro řetězec supermarketů stejného jména.
Výzkum společnosti Nielsen Admosphere byl proveden na vzorku pěti tisíc respondentů.
Za první pololetí letošního roku se v české televizní reklamě objevila téměř padesátka osobností známých z veřejného života. Nadpoloviční většinu tvořili muži. Celková hodnota všech reklamních sdělení na televizní obrazovce přesáhla 27 miliard. Podíl reklamních kampaní se známými osobnostmi se blíží devíti procentům, tedy 2,5 miliardy korun.